קבינט הדיור אישר את המקטע המערבי של הקו הסגול ואת המקטעים הדרומי והמרכזי של הקו הירוק ■ שני הקווים מתוכננים לפעול החל מ-2024 ולשרת יותר מרבע מיליון נוסעים ביום
בשימוע תשתתף קבוצת אלסטום-מנרב, שלפי הערכות מוכנה להתפשר על לפחות מיליארד שקל מהצעתה המקורית, תמורת גידור סיכונים ■ פשרה זאת עדיין רחוקה במיליארד שקל נוספים ממה שמוכנה נת"ע לשלם
כבר יותר משנה שתושבי רמת גן מנהלים מאבק יחד עם העירייה בתוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה בטענה שהוא אסון תחבורתי לרמת גן ומתכננים לפנות לבג"ץ אם לא יינתן פתרון לבעיות התחבורה הצפויות ■ ראש העיר: "הטעו אותנו. המידע על הקו הסגול לא הגיע בזמן"
גם בעולם העתידני שבו חי האזרח י', מספר דברים נותרו ללא שינוי
קבוצת אלסטום-מנרב מוכנה להסכים על מחיר "שיתכתב עם אומדן העלות העדכני" של מכרז המערכות והמסילות של הרכבת הקלה בגוש דן
בצל הדחיות, המכרז שנפל והתקציב שהוכפל, בנת"ע נחושים להעלות על הפסים. דרור פויר ירד 30 מטר מתחת לפני הקרקע, אל מכונות הענק וראשי הקידוח האימתניים, שחופרים כעת את הרכבת הקלה מתחת לנתיבי איילון ולרחובות תל אביב ■ מיוחד ל-G
הרכבת הקלה בת"א תכיל כ-450 נוסעים ותורכב משני קרונועים מחוברים, באורך כולל של 70 מטר, וברוחב של 2.65 מטרים ■ צפו בווידאו שמספק הצצה מבפנים לקרונות הרכבת הקלה החדשה שתחל לפעול בעשור הבא
גורמים בענף בנוגע למכרז המערכות לקו האדום של הרכבת הקלה: ההצעות הגבוהות נבעו מבקשות מוגזמות של נת"ע ■ "זה כאילו ביקשו להוריד את הירח, בלי לשאול כמה זה עולה"
יהודה בראון שלח ביום חמישי האחרון מכתב לעובדי נת"ע, בו הוא מבקש מהם להתעלם מהפרסומים בעיתונות על כישלון מכרזי החברה
המקטע, שאושר ע"י הוועדה לתשתיות לאומיות, מתחיל בתחנת רכבת מרכז ומסתיים באוניברסיטת בר-אילן ■ אורכו של הקו 18 ק"מ, והוא כולל 29 תחנות ■ התוכנית תעבור לאישור הממשלה
מדובר באפשרות שהוכנה בנת"ע כתוכנית מגרה והפכה לריאלית לאחר שהתברר כי שתי ההצעות שהוגשו למכרז חורגות במיליארדי שקלים מהאומדנים המוקדמים
לוס אנג'לס מנסה להילחם בפקקים בעזרת מס חדש ורכבת קלה ולא שוכחת את העסקים הקטנים ■ תסתכלו עליהם, תראו אותנו
משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
"חיים פה אנשים. יואיל ראש העיר לרדת ממרום האולימפוס של חגיגות בעיר שלו, היא לא רק שלו, היא גם שלנו"
הביקורת הבינלאומית בדרך? שר התחבורה ישראל כץ מקדם תוכנית חדשה לחבר את ירושלים ליישובים שמעבר לקו הירוק - ברכבת קלה ■ "כל ישראלי צריך לקבל שירותי נגישות באותה מידה"
ביהמ"ש: מדובר ב"מעשה עשוי" - במובן זה שהעבודות להקמת הרכבת הקלה כבר בעיצומן, לאחר שבקשת התובעים לצו מניעה זמני נדחתה הן במחוזי והן בעליון
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה