עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?
מותג מדינה אמנם מכיל בתוכו מגוון רבדים - בטחוני, תיירותי, כלכלי ומדיני - אך בבסיסו הוא נבנה כמותג מסחרי: בניית אסטרטגיה, הגדרת קהלי יעד וערכי מותג וקביעת יעדים שיווקיים
בגיל 27, נוח ברייר כבר מחזיק ברזומה מכובד של יוזמות אינטרנט ■ הפרויקט האחרון שלו הוא אתר מיקרו-בלוגינג בו הגולש נחשף להצפה של תכנים המעניינים אותו ומקבל במה להגיב עליהם
טוני צ'יימברס, האחראי למערך העסקי של דיסני במזרח התיכון ובמדינות נוספות, מסביר כיצד נכון לשווק תוכן זר לישראלים ■ "זו טעות להשתיל בעולם את התוכן שלנו כמו שהוא בארה"ב"
אבי קלאסן, עורכת "אד אייג'", טוענת כי אחת הדרישות מהעיתונאים בימינו היא להיות פעילים במדיה החברתית, ומסבירה למה לא הייתה למגזין ברירה אלא להוסיף טוקבקים לכתבות באתר
מושב מיוחד בנושא יתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי
נוחי דנקנר, אילן בן-דב ושאול אלוביץ' חושפים את הצדדים שלא הכרנו בסרטון רשת מצחיק במיוחד מבית שרוטונים, לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" שתתקיים מחרתיים
במושב בוועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" ב-13 ביולי 2011, יקחו חלק עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת, ויהודה סבן, רכז תקשורת ותיירות באגף התקציבים באוצר
ההצעה של מקאן, "POWER TO THE PEOPLE", נבחרה מבין הצעות של כ-20 משרדי פרסום
מושב בנושא ייערך בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי
הנושא יידון במושב בנושא "תוכן שיווקי מול רגולציה" בוועידת התקשורת 2011 של "גלובס"
מושב בוועידת תקשורת ונתח שוק 2011 של "גלובס" יעסוק במודלים עסקיים ליצוא פורמטים ■ במושב יוצגו קטעים מסדרות ישראליות שהפורמט שלהן נמכר לחו"ל כשהן מוצגות בשפה זרה
על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011
המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי בת"א ■ לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות
האירוע השנתי הגדול ביותר בתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק יתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011