אורי רוזן בכנס העיתונות: "שכר הטאלנטים בערוץ 10 לא עולה על 2.5% מהתקציב" ■ עורך "גלובס" חגי גולן: "יכולות הגופים הגדולים ללחוץ על התקשורת היא גדולה"
כך אמר עורך "מעריב", ניר חפץ, בכנס אילת לעיתונות ■ חגי גולן: "השלטון רואה בנו חיידקים. הטיטאניק הולכת לטבוע, ואנחנו חושבים איך לסדר את הכיסאות"
(עדכון) - ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" יצאה לדרך ■ חגי גולן, עורך "גלובס", על תחקיר "גלובס" שהוליד את חרם הקוטג' ומחאת המחירים: "זו מחאה שלא נראתה בישראל 63 שנה"
"בציבור הישראלי החקלאות נתפסת כלא קיימת, למרות שהתל"ג החקלאי עומד על 26 מיליארד שקל" ■ מנכ"ל אגרקסקו לשעבר משוחח עם חגי גולן על מצב החקלאות בארץ
טל ורדי, מנכ"ל פסגות סל, מסביר בראיון ל"גלובס" מדוע כדאי להגדיל את החשיפה לשוקי חו"ל, וממפה את ההזדמנויות ברחבי העולם ■ "בשנה הבאה אג"ח לא יהיו גליק גדול"
סמנכ"ל אינטראקטיב של חדשות ערוץ 2, לירן דן, אמר את הדברים בכנס אילת לעיתונות ■ עורך "גלובס", חגי גולן: "אנו מחפשים איך להיות באמצעי המדיה השונים - iPad, סלולר, אינטרנט"
ארבע שנים לאחר סערת מלחמת לבנון השנייה ושנה לפני השקת המכונית של בטר פלייס שבניהולו, משה קפלינסקי התייצב באוניברסיטת ת"א לשיחה עם עורך "גלובס", חגי גולן
חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", יצא לעת ערב מהמערכת על קטנוע לחלק לכם גליונות
זקי רכיב, השותף החדש ב"מעריב", בראיון לעורך "גלובס" חגי גולן בוועידת תקשורת ונתח שוק: "אנשים לא נכנסים לגוגל בשביל גוגל אלא בשביל תוכן של אנשים" ■ "'מעריב' הוא עסק מאוד מבטיח" ■ על שלדון אדלסון: "הוא מביא איתו תובנות מעולם הקזינו, שם מחלקים אלכוהול בחינם; עיתון הוא לא במה לאג'נדה פוליטית" ■ לכל הידיעות מהוועידה
נותר לו רק להביט בערגה בבנק הבינלאומי ולקנא בגיבוי שמקבלת סמדר ברבר-צדיק מהבעלים
גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתוכנית של חגי גולן ברדיו 103FM: "מרבית הצרכנים לא ירכשו מוצרים על מנת להחזיר אותם, צריך לזכור שיש סנקציה של 100 שקל או 5% ממחיר העסקה למחזירי מוצרים"
יו"ר קבוצת שטראוס: "כאשר קושרים את שכר המנהל לשכר המינימום בארגון, שמים את כל הנושא הטעון של פער בין עניים לעשירים על שכר המנהלים, וזה בפירוש לא הוגן ולא נכון" ■ "הילדים שלי לומדים מגיל 4-5 מה המשמעות של להיות בעל מניות"
מנכ"ל סופר-פארם מדבר עם חגי גולן על התחרות בשוק הקמעונאות; על כך שאין הבדל בין פולנים לישראלים ("הרי חצי מדינה הגיעה משם"); ועל הניהול של יעקב גלברד, אפי רוזנהויז, יונה פוגל וארז ויגודמן
פרשן "ידיעות אחרונות": "בניגוד לעיתונים המפלגתיים מפעם - לבעל המאה אין עניין להשפיע בקלפי, אלא לקנות אותו" ■ עורך "גלובס", חגי גולן: "למה אנו חרדים לפרינט? הפלטפורמה לא חשובה, חשוב ליצור עיתונות טובה"
יו"ר ועדת הכלכלה דיבר בכנס אילת לעיתונות ■ סבר פלוצקר, הפרשן הכלכלי של "ידיעות אחרונות: "העיתונות בארץ יותר טובה מהפוליטיקאים בארץ"
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
אביגדור קפלןארז ויגודמןדיויד גילההמחאה החברתיתועידת ישראל לעסקים 2010ועידת ישראל לעסקים 2016יוקר המחיהמעמד הבינייםסמי סגולריכוזיות במשק