מתודת 5 העדשות מציעה דרכים להגדלת המכירות והרווחיות מתוך זוויות חדשניות
מה אפשר ללמוד מהיעלמות קלטות הווידיאו, המפות והאנציקלופדיות וגסיסת ה-DVD?
מי שיאתגר את התפיסה השיווקית שלו יתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים
השקעה רבה במו"פ אינה ערובה להצלחה. באפל הבינו את זה, במיקרוסופט עוד לא
צאו וראו מה קורה כשמקמצים בחדשנות ולא עושים שום מאמץ להסתגל לשינויים בשוק
תערוכת המזון הגדולה בעולם, סיאל 2010, ממחישה את הדרישות של הצרכן המערבי מיצרניות המזון: נוחות, בריאות, מוצרים ייחודיים לרגישויות שונות ומוצרי תענוגות
האינפלציה בכספי ההון סיכון בשנות ה-90 הביאה לכמות רעיונות רבה, אך הירידה בכמות הכסף מעוררת פחד שמא החברות אינן מוצלחות מספיק והצמיחה תהיה נמוכה ■ מומחי התעשייה מזימים את החשש
הדרך היחידה לקדם את הפריפריה היא להשקיע בחדשנות דווקא בתעשייה המסורתית
הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית
הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן
המירוץ למיליון: כמה פעמים ישבתם עם החבר'ה, העליתם רעיון שישנה את העולם - אבל לא עשיתם עם זה כלום? בניגוד לתרחיש המוכר הזה, יש דווקא כאלה שעושים משהו עם רוח היזמות, ואולי מהם ייצא הסטארט-אפ הבא
פרופ' פול פולוס, חוקר יצירתיות וחדשנות בארגונים מאונ' טקסס, יודע כי מרבית המנהלים שמדברים על "חשיבה מחוץ לקופסה" לא באמת מבינים את המשמעות שלה ■ כדי להעמיד דברים על דיוקם הוא מנפץ 5 מיתוסים נפוצים
היא תלויה בהבנת השרשורים האפשריים עם ענפים שלכאורה לא נוגעים לליבת פעילות החברה
חשיבה אסוציאטיבית, נטוורקינג רעיוני, התבוננות והתנסות - תרגילי חיזוק לשריר היצירתי
לפשרו של החומר שממנו קורצו הממציאים המודרניים מסוגם של בזוס, ג'ובס ואומדייר
כשישראל מוזכרת עולה המושג -'קונפליקט' ואנחנו צריכים שתעלה המלה 'חדשנות'
אנרגיהבינה מלאכותיתהייטקהפקולטהטכנולוגיהטכנולוגיה: סטארט-אפיםמחקרמשק האנרגיהניהולניהול וקריירה