בסדרה "מראדונה במקסיקו", הפער בין דייגו שבתחתית החיים לבין המיתוס שהיה, דוקר בעיניים ומרסק את הלב
ה-FBI אומר שעברייני סייבר יכולים גם להשתלט על טלוויזיות חכמות ללא אבטחה, ולפגוע בפרטיות או בהון של משתמשים תמימים
ב-1 לינואר תתרחש היסטוריה עם שינוי שיטת מדידת הרייטינג לכזו שכוללת גם את הצפייה בדיגיטל • אבל המוצר שקשת ורשת מוכרות למפרסמים איננו צפייה בתוכן, אלא חשיפה לדקות פרסום • המשמעות: הפסד של עשרות מיליוני שקלים למפרסמים כתוצאה מפרסום לא אפקטיבי
רבקה מיכאלי, אנרגטית כתמיד, רצה מהפקה להפקה, מסדרה להצגה • ראיון רציני־מצחיק על הצלחה כלכלית, הצגות לתל אביבים ואבנר נתניהו
כשהתותחים רועמים, כל ערוצי הטלוויזיה מתגייסים לדובר צה"ל ומשאירים את הצופים עם שידורים חוזרים
לקראת שידורי אירועי ספורט מרכזיים, מפעילות הטלוויזיה מתחרות על ליבו של הצרכן דרך איכות השידור, אך מיד לאחר סיום המשחקים, השידורים חוזרים לאיכות שידור נמוכה • האם גם לפני טוקיו 2020 הסיפור יחזור על עצמו, ומתי ישראל תיישר קו עם איכות השידור הנהוגה בעולם המערבי?
שיפורים טכנולוגיים ושינויים בהרגלי הצפייה שלחו את תעשיית הקולנוע לייצר סרטונים שמתאימים לנסיעה ממוצעת במונית • בדרך לליבם של הצופים הם יתמודדו עם אתגרים רבים: מתחרות עם הסטוריז של אינסטגרם ותוכני נטפליקס ועד הקושי למשוך טאלנטים לסרטים בסגנון החדש
אחרי שנים שגוגל וקוקה־קולה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון בדירוג 100 המותגים המובילים של "גלובס", נטפליקס דילגה בקלילות מעל כולם וקטפה את הכתר • כך ניצח הסטרימינג את הברודקאסט, וצפיית בינג' שינתה את הרגלי צריכת התוכן הטלוויזיוני שלנו • אזהרת ספוילר: עוד לא ראינו כלום
מירי לוין, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ושיווק בהוט, בחרה במשחקי הכס, שהביאה משהו גדול וחדש לחיי הצופים
הוצאות הספרים, מפיקי הקולנוע ובעיקר מפיקי הטלוויזיה מחפשים אחר תחליף לסדרת הפנטזיה, שריכזה 45 מיליוני צופים בפרק ממוצע בעונה האחרונה • הנהלות הוליווד פונות אל כמה מהמותגים הגדולים ביותר של עולם הפנטזיות, בתקווה שסיפורים אהובים יספקו את הסחורה
ההחלטה של סלקום לשתף פעולה עם נטפליקס עלולה לפגוע בתעשיית הטלוויזיה המקומית • פרשנות
הרגולציה עתיקה ומתאימה לתחילת שנות ה־80 • העצמאות של חברת החדשות תישמר • הבעיות ב"2025" התגלו כבר בתוכנית הראשונה • ואיך שוק התוכן ייראה בעוד 5־10 שנים? "זה נצח. אנחנו בעיקר יודעים שאנחנו לא יודעים" • מנכ"ל קשת, אבי ניר, עונה על השאלון • פירמה
ברבעון החברה הרוויחה 19 מיליון שקלים • גדלה בטלוויזיה ל-140 אלף מנויים
שירות הטלוויזיה שאפל השיקה השבוע מסמן את המגמה הבולטת בשוק הטלוויזיה: שילוב של ערוצי הברודקאסט המוכרים לצד תוכן אינטרנטי ובלעדי, והכול באריזה ידידותית • וגם: למה בחסות הבחירות משרד התקשורת מונע מבזק להציע אינטרנט במהירות משודרגת ללקוחותיה
שוק הטלוויזיה העולמי עובר להיות אפליקטיבי, וככזה, מעל מנגישי התוכן לסוגיהם מרחפת סכנה • לכן חברות הטלוויזיה במודלים הקיימים היום בבעיה, ומי שצפוי להרוויח מהמודל החדש הוא חברות התוכן • פרשנות
"עושים סדר" ושיטת קון־מארי בכלל, הן חלק מגל של שיטות עזרה עצמית שרואות בסדר ובמינימליזם פתרון לנפש מבולגנת • האנשים שמבקשים את עזרתה של קונדו מאמינים שסידור ארונות והפיכת הבית למרחב מאורגן, יעזרו להם להכניס סדר בתחומים אחרים בחייהם
NETFLIX (נטפליקס)חדשותסטרימינגערוץ 14קשת 12רייטינג רשת 13תאגיד השידור "כאן"תוכניות טלוויזיהתרבות: טלוויזיה