יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי
חברת הניטור והמחקר במדיה החברתית באזילה משיקה כלי שיאפשר לארגונים ולעסקים ניטור שיחות באינטרנט בזמן אמת ע"י צוות אנליסטים חיצוני
כך נקבע בוועידת המשקיעים השנתית New England Venture Summit ■ חברת Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח מידע במדיה חברתית
ראש הממשלה לשעבר קיבל מניות בחברה ■ במסגרת פעילותו יסייע אולמרט לחברה בתחום הפיתוח העסקי וקשרי משקיעים
לוי בכנס איגוד האינטרנט הישראלי: תוך 10 שנים 20% ממכירות המזון יהיו באינטרנט ■ סטימצקי: המכירה המקוונת של ספרים - פחות מ-1% מהמכירות שלנו
מחקר של נילסן בארה"ב מראה כי הפעילות במדיה החברתית הולכת והופכת למדד מהימן להתנהגות צרכנית בעולם הממשי
מנכ"ל באזילה, יואב פרידור: "אנחנו סורקים רק את הפרופילים שהוגדרו כלא פרטיים, וגם בהם - רק את מה שנכתב עבור כלל הציבור"
על-פי מדד התוכניות המדוברות של Buzzilla, "לה לה לנד" מופיעה ביותר מ-1,000 שיחות גולשים ברשת 5 ימים בלבד לאחר השקתה
באזילה: "כוכב נולד" מתברגת ראשונה, "Glee" במקום השני ■ הוט הכניסה לטבלה המלאה של התוכניות המדוברות ברשת 9 תוכניות - לעומת שתי תוכניות של yes
עד כה התבססה החברה על הון עצמי ■ המשקיע הוא איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב ■ Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח תוכן אינטרנטי
קדחת המתנות לפסח בעיצומה: מחקר שערכה Buzzilla מגלה כי רבים רואים בתרבות המתנות טרחה, מחפשים מתנות עם אמירה אישית ומעדיפים שוברים או פריטים שלא תופסים מקום
6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות