עולם המגזינים הישראלי משגשג בזכות יזמים שזיהו נישות עם קהל יעד צמא ■ כמה מהם מספרים ל"פירמה" על המגזינים שהקימו נגד כל הסיכויים
למרות קיומם של שני עיתונים ותיקים בתחום, אלנה ניוהאוס חשה שסיקור החיים היהודיים בארה"ב לוקה בחסר - וזנחה קריירה מבטיחה לטובת הקמת מגזין רשת
על רקע הדיבורים על מלחמה עם איראן, עמיר רפפורט, עורך המגזין "ישראל דיפנס", רואה שחורות: "יש לי תחושה לא טובה; כל התהליכים באזור פועלים נגדנו"
המגזין הופץ עד עכשיו ברשת סטימצקי ובפיצוציות ■ הנהלת המגזין מתכוונת לפנות לרשתות שופרסל ורמי לוי על מנת להפיץ את המגזין "לכל בית בישראל"
בעבר העלה המגזין ספיישלים בטלוויזיה שעסקו בגיליון בגדי-הים המפורסם שלו
מדובר בוועד עובדים תשיעי שהוקם במסגרת הארגון החדש, שהצליח ב-4 החודשים האחרונים לאגד למעלה מ-1,300 חברים במסגרת ההסתדרות
עורכי 19 מגזיני "ווג" התחייבו לא להעסיק דוגמניות מתחת לגיל 16 וכאלה שסובלות מהפרעות אכילה ■ בישראל "חוק הדוגמניות" נכנס לתוקף במארס
העיתונות ממשיכה להיחלש, אך דווקא הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה בעלייה ■ דוח מיוחד של Pew מסמן את המגמות שאליהן פונה צריכת האקטואליה בארה"ב
במגזין "ד'קמפוס" הושקעו כ-500 אלף שקל, והוא יכלול מדי חודש 80 עמודי כרומו
הפופולריות של הרשת החברתית Pinterest, המתבססת על ויזואליות, מספקת למגזינים במה טבעית להפצת תכנים שונים בנושאי עיצוב, אופנה, אמנות ואוכל
המגזין הקדים את שאר המתחרים בתחום, וזאת בזכות מודל שמפריד לגמרי את התשלום בין גירסת הדיגיטל וגירסת הפרינט
במגזין, שייצא לאור פעם ב-3 חודשים, יכתבו בין היתר אביעד קיסוס והראל סקעת ■ דביר בר, עורך מגזין "F/O/D": "זהו עיתון ראוי לכולם, שפונה גם לסטרייטים"
יחולק הערב למנויי "גלובס" ■ בין הנושאים שמתפרסמים בגיליון ניתן למצוא לראשונה את דירוג חדרי המסחר
רחל בן צבי-זיו שימשה כ-3 שנים בתפקיד, מאז רכש אילן ציוני את קבוצת SBC
ירחון האופנה "Alâ", המיועד ל"אישה המוסלמית המודרנית", טוען שלא צריך ביקיני או חצאיות קצרצרות וחזה חשוף כדי להיות "מעודכנת"
הם עולים 20-50 שקל בחודש ומספקים הנאה וידע - וגם סיבה טובה להסיר את העיניים מהמסך ■ "גלובס" גייס קבוצת ילדים לקרוא 5 עיתונים - וחזר עם מסקנות
אילן ציוניטיים אאוטיובל סיגלרלי-אור אברבךמוטו תקשורתמימון ישירעיתונותפיטוריםפירוק חברהשלמה בן צבי