מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
שילוב "מותג פרטי" עשוי להוזיל את הקנייה בסופר ב-20% - כך עולה מהשוואה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" ב-4 רשתות מזון מוזלות ■ מחיר סל: 76 שקל ברמי לוי, 90 שקל בשופרסל דיל
רשתות השיווק בארה"ב צמצמו משמעותית את היצע המותגים בעקבות המיתון
דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"
המותג הפרטי של רשתות השיווק הגדולות בארה"ב - וולמארט ו-וולגרין - כבר לא קדוש
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
השפעת המשבר הפיננסי עוד לא מורגשת ביוניליוור ישראל, אך למנכ"ל מוטי קרן יש איומים עכשוויים - כמו המלחמה בשופרסל על שטחי המדף והתחזקות המותג הפרטי האם עד שקרבות אלה יסתיימו, קרן עדיין יישאר בתפקידו?
העלאת מחיריםועדת הכלכלהיוקר המחיהענף המזוןקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסלשיווקקבוצת שסטוביץ