מיוז

כתבות אחרונות

 
בלאמי סולן להקת המיוז /צילום:רויטרס

הגלקסיה שלנו קטנה עליהם: להקת מיוז משיקה אלבום חדש ובעייתי

האלבום החדש של מיוז, להקה שאת אלבומיה רכשו 15 מיליון אנשים, מצוין לאוהדיה הרבים - ומחריד לשאר האנושות

שרון מולדאבי 22.06.2015

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2010

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

חברת המדיה מיוז תטפל בתקציב המדיה של סמייל 012

על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון דולר, התמודדו גם יוניברסל מקאן ומשרד הפרסום של 012, גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2008

שיתוף פעולה אסטרטגי לרכישת פרסום בין חברות המדיה מיוז ו"יוניון"

כזכור, מיוז שיתפה פעולה בשנים האחרונות עם משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שרכש באמצעותה את המדיה ובתמורה העביר למשרד חלק מתקציבי הקריאייטיב של קבוצת פישמן, אולם באחרונה הוחלט בפובליסיס על הפסקת ההתקשרות עם מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2008

פובליסיס-אריאלי מפסיק את ההתקשרות עם חברת המדיה מיוז

המהלך נובע מבדיקת ההסכמים המסחריים של אריאלי, שנעשתה ע"י יו"ר חברת האחזקות של פובליסיס, יאיר גלר ; גלר: "אם כתוצאה מזה הבעלים של מיוז יחליטו לעבוד עם מישהו אחר בקריאייטיב - אנחנו נשלם את המחיר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2008

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008

ישראל דיאמנט ינהל את חברת המדיה החדשה של ראובני-פרידן

החברה החדשה, בניהולו של מנכ"ל מיוז לשעבר, תנהל את תקציבי המדיה של ראובני-פרידן ; שלמור-אבנון-עמיחי, השותף של ראובני-פרידן בחברת המדיה יונייטד שפורקה, צפוי להקים גם הוא חברת מדיה חדשה

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 23.10.2008

ראובני-פרידן ייפגשו עם מנכ"ל מיוז לשעבר כדי לבחון שת"פ בתחום המדיה

בצל הסכסוך בין השותפים בחברת המדיה יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - נערך ראובני-פרידן לחפש פיתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו ; ישראל דיאמנט שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 17.09.2008

מסימני המיתון? ביקושים נמוכים לזמן אוויר לפרסום בטלוויזיה המסחרית לקראת החגים

בענף מעריכים כי היקף ההוצאה לפרסום תצטמצם במחצית השנייה של 2008 בכ-8%-10% ; ורד ויזל-ברכה, מנכ"ל חברת המדיה מיוז: "השנה לא יהיה טרום-חג מסורתי במדיה, והווליום בפרסום יהיה חלש יותר"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2008