לפני כשנה הודיעה אל על כי החל ב-1 ביוני לא תשלם עוד עמלת בסיס למכירת כרטיסי טיסה לסוכני נסיעות • רוב חברות התעופה כבר נקטו את הצעד, למורת-רוחם של סוכני הנסיעות
הרכישה בהיקף של 26 מיליון שקל משקפת לחברה שווי של 52 מיליון שקל • 50% הנותרים יישארו בידי ישראייר, לפחות נכון לעכשיו
כך עולה מחוזר שפרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, בהתאם להצעת חוק שעברה בוועדת השרים לחקיקה בחודש מאי האחרון
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעה לפיה סוכני הנסיעות יוכלו להציע חופשות ללא זכות ביטול, לצד חופשות עם אפשרות ביטול
העלייה בהוצאות ובמחירי הדלק תוביל לכך שסוכני הנסיעות יקבלו פחות עמלות גם מקבוצת ישראייר • החברה הודיעה כי מינואר 2019 היא מקזזת את העמלה המשולמת לסוכני הנסיעות שימכרו את מוצריה, כאשר הם יקבלו עמלה אחידה של 5%
עוד ועוד שמות של חברות תעופה יצטרפו ללוח הטיסות של הנוסע הישראלי, שימשיך לזנוח את סוכני הנסיעות לטובת האונליין • כתבי "גלובס" בתחזית לשנה הקרובה
אקספדיה ובוקינג הולדינגס, שמובילות את שוק התיירות הדיגיטלי בעולם, צפויות ליהנות משינוי הרגלי הצריכה של כולנו – ולהמשיך לצמוח גם בשנים הקרובות
גורם בענף התיירות: "הענף כמרחקה; הסוכנים כינסו ישיבות בהולות כדי להבין איך מתמודדים עם המצב" • אל-על טענה לאורך השנים כי היא משאירה את העמלות לאור הקשרים המיוחדים שלה עם סוכני הנסיעות
חברת התעופה הודיעה כי סוכני וסיטונאי התיירות לא יתוגמלו עוד בעמלה, בגובה 5%, שהחברה נוהגת לשלם להם על מכירות • אל-על הציגה הפסד של 44 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה
הצעת חוק שעברה היום הפכה את החלטת בג"ץ בנושא • מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות בישראל: הצעת החוק תחסוך למדינה כסף רב
ואם בכל זאת החלטתם לבטל את הטיסה לטורקיה בעקבות בעקבות האירועים הביטחוניים והמתיחות ביחסים עם המדינה, מהו הדין במקרה כזה?
מאור, ששימשה ב-14 השנים האחרונות כסמנכ"לית החטיבה העסקית של דיזנהאוז, תחליף בתפקיד את תחליף את יניב בנג'י
ההחלטה התקבלה בדיון שנערך בוועדת הכספים של הכנסת בעקבות בקשה שהגישה חברת Sabre המפתחת טכנולוגיות בענף התיירות
ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי נוסעים שטיסתם בוטלה יקבלו פיצוי של יותר מ-11,000 שקל מחברת התעופה טורקיש איירלינס ומאתר סמארטאייר
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה תיקון לחוק הגנת הצרכן, שיאפשר לסוכני נסיעות ישראלים למכור חבילות נופש בחו"ל בשני מסלולים: מסלול הכולל את הזכות לבטל את העסקה בהתאם לתנאי הביטול של נותן השירות בחו"ל - ומסלול ללא אפשרות כזו
לדברי ההתאחדות, "הופתענו מקריאות המועצה לצרכנות, המפנות אצבע מאשימה לסוכנויות הנסיעות, בטענה כי הן נדרשות לזהירות מיוחדת בבחירת הספק, לבחינה של יכולתו הכלכלית לעמוד בהתחייבות או לביטוח עצמן מפני התרסקותו הכלכלית של הספק"
איסתאאל עלביטוח נסיעות לחו"להתאחדות סוכני הנסיעותחברות תעופהטיסותמיזוגים ורכישותנגיף הקורונהצ'ק איןתיירות