חתם על הסכם עם חברת "רדוגה" הרוסית ■ הערכות: ההכנסה של ערוץ 9 מהפעילות בחו"ל תגיע בשנה הקרובה לכ-5% מכלל הכנסותיו
לדברי יו"ר ועדת הכלכלה, המהלך יחסוך כ-70 מיליון שקל לרשות השידור ע"י סגירת ערוץ שאין בו תועלת לציבור או לשידור הציבורי ■ בתוך כך, מסתמן רוב בוועדת הכלכלה להכנסת ערוץ 9 לשירות ה-DTT
ערוץ 24 ישלם כ-300 אלף שקל על חובות העבר, ובהמשך ישלם כ-400 אלף שקל וסכום נוסף בזמן אוויר ■ בעקבות ההסכם ערוץ 9 נותר הערוץ היחיד שלא הגיע להסדר לגבי דמי המעבר
פרק הסיום בסדרה דוברת הרוסית "יום ראשון של הדקלים" בערוץ 9 רשם רייטינג של 6.5%, ובמקביל נפגע הרייטינג של מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10
זאת בניגוד להצעת החוק לרפורמה בתחום ■ מדו"ח מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2008 שהוצג היום עולה כי HOT ו-yes עמדו ברוב המחוייבויות ואף השקיעו ביצירה המקורית יותר מחובת ההשקעה המוטלת עליהן
מנתוני הערוץ עולה כי מהדורת החדשות רשמה בימים מסוימים 'פיק' של 7% רייטינג ■ ביום ראשון האחרון, ממוצע הרייטינג במהדורת החדשות עמד על 5.2% - נתון גבוה מ"מבט" של ערוץ 1 ויותר מכפול מערוץ 10 באותה שעה
זאת אם ערוץ 9 יצטרף לחבילת ה-DTT ■ ניצן חן יאפשר ל-HOT ול-yes להעלות פרסומות בערוצים כגון yes דרוגה ובערוצים רוסיים זרים המשדרים בארץ ואשר כיום נאסר עליהם לשדר פרסומות הפונות לקהל הישראלי
בעוד ש-yes מובילה באופן יחסי בקהל הרוסי ומשקיעה בדרמה חדשה, ב-HOT משיקים סדרה ושוקלים ערוץ ומהדורת חדשות ברוסית ■ בערוץ 9 דווקא מזלזלים במהלכים אלה ■ וגם: מהו ההיבט הפסיכולוגי של פרשת מעיין חודדה?
(עדכון) - זאת אם יתממשו התחזיות לגבי אחוזי הנטישה בעקבות ה-DTT ■ הרצל עוזר בוועדת הכלכלה: "כל יום אני פותח עיתון וקורא על גזירה שהולכת לאיים על קיומנו" ■ ח"כ אקוניס: יש להוציא את ערוץ 33 מחבילת ה-DTT
הסדרה החדשה "בין השורות" - הפקה ראשונה של yes בשפה הרוסית - תשודר בערוץ הרוסי yes רדוגה ■ באחרונה מחריפה המתיחות בין yes לערוץ 9 על רקע דמי המעבר לחבילת ה-DTT
חברת הכבלים HOT היא "אלופת התוכן השיווקי" - נקנסה 4 פעמים בשל פרסומת וקידום למותגים שמפו הוואי, ניקול, סאפי ומועצת החלב בטלנובלה "בובות" ובשל קידום המותג רויאלטי בתוכנית "חשופים"
רשם רייטינג של 24.6% ■ קשת כובשת 4 מקומות בעשירייה הפותחת, ואילו רשת הכניסה לטבלה 3 תוכניות
שימש בעבר כיועץ בכיר בחברה המתמחה בייעוץ כלכלי ושיווקי לחברות
וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר
"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%
ההתקשרות היא לתקופה של 5 שנים ■ שווי העסקה עומד על כ-500 אלף דולר
אלכסנדר לויןאפריקה ישראלויקטוריה גורדיןיוסי מימןלב לבייבלי-אור אברבךליאוניד בלחמןערוץ עשררייטינג תוכניות טלוויזיה