קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
תחליף את הפרזנטורית ב-5 השנים האחרונות, שלי גפני ■ רשת האופנה גולברי מפעילה 47 חנויות בפריסה ארצית
לצדה של בוהדנה תופיע הפעם גם הדוגמנית מורן נמני, שתשתכר סכום מדווח של כ-60 אלף דולר
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
אבל ההצגה חייבת להימשך ■ ערב כנס TEDxTelAviv הראשון בישראל, מאמני הדוברים בכנס ומומחים נוספים מסמנים 8 מכשולים נפוצים בפרזנטציה - ונותנים טיפים איך להיחלץ מהם בזריזות
פרננדה, "הכפילה" הברזילאית של אנג'לינה ג'ולי, תוביל את קמפיין רשת האופנה לעונת אביב-קיץ 2010
תוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה לצד הדוגמן הבינלאומי והמוזיקאי הבריטי ג'וש ביץ'
הקמפיין לרשת האופנה החדשה לגברים, בהיקף מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ומודעות בעיתונות
תככב בקטלוג הרשת ובפרסומי החברה לקיץ 2010 ולעונה נוספת ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של 100 אלף שקל
חגית פרנס, מנהלת השיווק והפרסום בבנק הבינלאומי, מסבירה ל"גלובס" כיצד הגיעה לתובנה דומה לזו של מזרחי-טפחות, לפיה הלקוח מתייחס למעבר בנק כמו לגירושים - ואיך בכל זאת הצליחה ליצור בידול בתפיסת המותג
גולדמן משתתפת בימים אלה בדרמה "נשות הטייסים" בערוץ 10 וכן כמנחה בתוכנית הבידור "Y בעשר"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פלד, הופק בהשקעה של כמיליון שקל ויציג את קולקציית השטיחים החדשה ואת מחלקת הטפטים
צילומי הקמפיין התרחשו בשעות הלילה המאוחרות בסניף "מיסטר זול" של הרשת במודיעין
תוביל את קמפיין המותג לקיץ 2010 ■ הקטלוג החדש של החברה צולם ברחובות העיר אתונה
בנק דיסקונטהפרסומות המדוברותחסויותמשה ממרודפרסום בטלוויזיהפרסומותקבוצת טורנדורותם סלעשופרסלתדיראן