כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"
כך אמר תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • "אני לא מאמין שתוך חמש שנים נהיה במצב בו 50% מנתח השוק יהיה באונליין. המספרים שלנו שמרניים יותר"
רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה
מנכ"ל שטראוס קפה אלעד קומיסר בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "אנחנו רוצים להיות על כל המדפים הרלוונטיים; כשאמזון מגיעים לישראל, אני רוצה להיות שם"
מנכ"ל eCommunity ניר זיגדון בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "ביום ההשקה של אמזון בישראל היו 8,700 מוצרים שנרשמו לתוכנית 'לוקאל דליוורי'. היום יש כ-25 אלף מוצרים, 350 מוצרים נוספים ביום. נפתחים המון חשבונות חדשים בכל יום"
כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל
איך בונים מודל עסקי בתוך קהילה צרכנית, ומיהם הסארט-אפים שישנו את עתיד הקמעונאות? "גלובס" יארח את בכירי ה-E-commerce של ישראל לאירוע מיוחד
רצף אירועי הקניות בסוף השנה גורמים לנו הנאה רגעית, אך יש להם השלכות חברתיות, סביבתיות וכלכליות • מהייצור הזול שפוגע בארצות העולם השלישי, שקיות הפלסטיק שאי-אפשר למחזר ועד נזקי השילוח המהיר • איך לנצל את המבצעים וגם למתן את ההשפעה על הסביבה?
מחר יצאו לדרכן הנחות חודש נובמבר עם מבצעי שופינג IL של גוגל בישראל למשך יומיים • משם יימשכו ההנחות של החודש הזה והחודש שאחריו עם כמה מועדי שיא שיצוינו בכל העולם והכוללים את יום הרווקים הסיני (11.11), את בלאק פרידיי (29.11) ואת סייבר מאנדיי (2.12)
רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית
החברה מפתחת מערכת שמאפשרת להפחית מקרים של גניבת תעבורת גולשים • בחברה ציינו כי הכנסות החברה עומדות על עשרות מיליוני דולרים בודדות • עד כה גייסה החברה 69 מיליון דולר
בשבוע הבא ייצאו לדרך סיילים שונים שמוזגו לחודש הנחות אחד גדול • איך מתמודדים האתרים הישראלים עם התחרות מצד האתרים הבינ"ל? • וגם: טיפים לקנייה משתלמת ובטוחה
יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון • יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה
לקוחות אמזון זועמים על החדירה לפרטיות? ד"ר יואל מארק, הישראלית הבכירה ביותר בענקית הקמעונאות המקוונת, מסבירה למה זה דווקא לטובתנו • בראיון לגיליון 50 המשפיעות של "ליידי גלובס" היא גם חושפת את הרציונל שמאחורי אלקסה, העוזרת האישית הדיגיטלית הפופולרית בעולם
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל