המשביר לצרכן חונכת מתחרה לקסטרו, פוקס ופול אנד בר: רשת של המותג הספרדי SPRINGFIELD בהשקעה של 20 מיליון שקל תחנוך בקרוב רשת נוספת למותג ההלבשה התחתונה women'secret
יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל
החברה הגרמנית תשלם לקסטרו 3.2 מיליון אירו בגין פירוק השותפות מניותיה של Heine יועברו לקסטרו בתחילת 2009 עפ"י הערכות, החלטת החברה הגרמנית באה עקב ההפסדים הכספיים של הפעילות המשותפת
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות מתחום האופנה הצליחו השבוע להיכנס לטבלה - פוקס באמצעות זרמון-גולדמן וקסטרו באמצעות ראובני-פרידן
איפה יברכו אתכם לשלום (ולעתים לא ירפו), היכן תזכו להתעלמות, ואיזו רשת משכילה להציב מראות גם בתוך תאי המדידה? המצטיינת בשירות היא קסטרו-מן, ואת חוויית הקנייה המאכזבת ביותר מספקת NO NAME
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה