רפורמה בשוק הרכב

כתבות אחרונות

 
שר התחבורה לשעבר ישראל כ''ץ, מי שהגה וקידם את הרפורמה / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
יבוא רכב | ניתוח

ככה לא נראית תחרות: שש שנים לרפורמה ומחירי הרכב רק עולים

מאז השקת הרפורמה להגברת התחרות בשוק הרכב, מספר מחזיקי רישיון יבוא מקביל זינק מארבעה ל־35 כיום • אלא שהכבדת נטל המס על הרוכשים, התנגדות היצרנים ליבוא מקביל והשיבושים הגלובליים - בלמו את הורדת המחירים המתוכננת

דובי בן גדליהו 05.09.2022
רכבי יבוא בנמל אשדוד/ צילום: תמר מצפי

איך יראה שוק הרכב הישראלי ב-2020: רכבי הפנאי יצברו כוח

למרות שלא יהיו מהפכות, יהיו הרבה שינויים אבולוציונים, שיורגשו היטב בהיצע, ובפילוח המכירות של הרכב החדש

דובי בן גדליהו 28.10.2019
פקקים באיילון  / צילום: תמר מצפי

הגעתם לעבודה? יופי. בואו תראו למה למדינה אין באמת אינטרס לטפל בבעיית הפקקים

מיסוי רכבים היה אמור לפתור את בעיית העומס בכבישים, אך הגורמים הסמויים משפיעים: הממשלה התמכרה להכנסות משוק הרכב, תחב"צ עובדת רק 5 וחצי ימים בשבוע וההשקעות במחלפים ורכבות מגיעות מאוחר מדי • עד שיימצא הפוליטיקאי שישלם את המחיר המלא שיגבה פתרון אמיתי, נמשיך לעמוד בפקקים

דובי בן גדליהו 04.12.2018
רכב יוקרה / צילום:  Shutterstock ס.א.פ קרייטיב

אם אין לחם תקנו מרצדס: חוק שירותי הרכב לא חולל מהפכה

במלאות שנתיים לחוק שירותי הרכב, שאמור היה למהפכה בענף ולהורדת העלות של החזקת רכב בישראל, יצאנו לבדוק מה קורה בשטח • המסקנה: המעמד הבינוני ומטה עדיין כורע תחת נטל יוקר המחיה התחבורתי, ורק שוק הרכב של האלפיון העליון משתנה במהירות

דובי בן גדליהו 22.08.2018
כלי רכב חדשים בנמל אשדוד. בינתיים המדינה נהנית מההכנסות ממסים / צילום: תמר מצפי

שנה לרפורמה "ההיסטורית": מחירי דגמי הרכב העממיים לא ירדו

בעוד שענף האוטו-טק הישראלי כובש שיאים חדשים, מתמודדים הלקוחות בארץ עם שלל כשלים ובעיות, למרות ההבטחות ■ אפילו במשרד התחבורה מודים: "הצרכן הסופי נהנה מאחוזי הנחה בודדים"

דובי בן גדליהו 07.11.2017

סיכום שנת תשע"ד בענף הרכב: חייך, אכלת אותה!

סיכום שנת תשע"ד בענף הרכב: המיסוי הכבד נותר, סוכנויות הרכב גלגלו לכיסן את "פירות" הרפורמה והנהג הישראלי נעשק על ידי מצלמות המהירות ■ "גלובס" מגיש: כמה איחולים לשנה החדשה

דובי בן גדליהו 24.09.2014

2013: הדלק יזנק, המכוניות יתייקרו, מצלמות חדשות ייפרסו

מה צופנת 2013 לנהגי ישראל? רמז: הקריאה לא מומלצת לבעלי נטיות דיכאוניות ■ מצלמות המהירות: הנהיגה בכבישים תהפוך לחוויה מטרידה, יקרה ומאוסה ■ מחירי הרכב: עלייה לצורך עלייה ■ מחירי הדלק: צפו לזינוק לרמות השיא של 2012

דובי בן גדליהו 21.12.2012

יותר שאלות מתשובות

הרגולציה בענף הרכב: כך באמת מתקבלות החלטות בישראל

דובי בן גדליהו 22.09.2012

אנחנו נהגים? אנחנו כספומט

עדכון המס הירוק לא ישפיע על המכוניות הגדולות והמזהמות ביותר

דובי בן גדליהו 09.09.2012

הפעילות השקטה לקידום רפורמת זליכה

על מנת לקדם את המלצות ועדת זליכה פועל משרד התחבורה בשני מסלולים: עבודה מול הממונה על ההגבלים, והטמעת הרפורמה בתוך חוק ההסדרים שמתלווה לתקציב 2013, בהנחה שיוגש בתחילת נובמבר

דובי בן גדליהו 23.07.2012

רפורמה בשיטת הסלאמי

בשורות טובות ופחות טובות בליסינג: ההנחות לא יבוטלו, אך ההטבות יצטמצמו

דובי בן גדליהו 24.06.2012

במלכודת הרווחיות הנשחקת

נתוני המכירות של מאי מראים כי ענף הליסינג ניצב על בסיס רעוע

דובי בן גדליהו 04.06.2012

מה שטוב לאזרח לא טוב לשרים

רכבי השרד לשרי הממשלה זו סטירת לחי סמלית לרפורמה של משרד התחבורה

דובי בן גדליהו 28.05.2012

כלכלת בחירות במשרד התחבורה

"על כל יבואן שמחיר הרכב שלו גבוה יש יבואן אחר שמוריד את המחירים"

דובי בן גדליהו 30.04.2012

סוכריות לרכבי היוקרה

לוועדת זליכה ולעדכון במיסוי הירוק משותף: שניהם יחלקו סוכריות רק ללקוחות רכבי היוקרה

דובי בן גדליהו 22.01.2012

   12   

   נמצאו 27 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2