שופ אנליטיקס

כתבות אחרונות

 
מטוס אל על / צילום: Shutterstock

אחרי הצניחה בתחילת המלחמה: התאוששות בענפי התיירות והבילויים

חג הפסח שיחול בקרוב מחולל רכישות בתחום החופשות והמופעים • אתר KSP מרחיב את שיתוף־הפעולה עם שטראוס לצד מותגים כמו ויסוצקי ולוואצה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין

גלית חתן 18.04.2024
אפליקציית Temu / צילום: Shutterstock

אתרי הקניות הבינלאומיים רושמים התחזקות על חשבון הישראלים

האתר הסיני Temu מתחזק בפברואר; זארה רושם את הירידה המשמעותית • נפח הפעילות באתרי התיירות והתעופה גדל עם הזמנות לפסח ולקיץ • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ

גלית חתן 21.03.2024
אתרי האיקומרס מנסים למשוך צרכנים / אילוסטרציה: Shutterstock

עוד אישוש שהמשק חוזר לשגרה: המסחר באונליין רשם גידול בדצמבר

לאחר שבתחילת המלחמה נרשמה ירידה בהזמנות הישראלים מאתרים בינלאומיים, בדצמבר נרשמת עלייה משמעותית ברכישות • מי שמשלם את המחיר הם האתרים המקומיים, ובעיקר טרמינל X, נספרסו ודלתא • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

גלית חתן 18.01.2024
ירידה משמעותית בהזמנות מהאתרים הבינלאומיים, ובעיקר הסיניים / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

ירידה חדה בהזמנות משיין ועלי אקספרס בנובמבר

השפעות המלחמה על הגעת משלוחים מחו"ל הובילו לירידה משמעותית בהזמנות, בעיקר מהאתרים הבינלאומיים, עוד טרום מתקפות החות'ים על ספינות בים האדום • המרוויחים הגדולים: המותגים הישראלים, שרושמים התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים

גלית חתן 21.12.2023
איור: Shutterstock

ירידה מפתיעה ברכישות אונליין ערב ראש השנה

ראש השנה בפתח, אבל בכמות ההזמנות באונליין נרשם באוגוסט קיטון של 6% לעומת יולי ושל 5% לעומת אוגוסט אשתקד - כך עולה ממדד גלובס ושופ אנליטיקס • גם לפי נתוני שב"א, הבוחנים את ההוצאה הכספית בכרטיסי אשראי, נרשמה ירידה • בין הסיבות: יוקר המחיה והחופש הגדול

גלית חתן 14.09.2023
קניות אונליין / אילוסטרציה: Shutterstock

המחירים עולים, ההרגלים נשארים: גידול של 7% ברכישות האונליין ביולי

כמות ההזמנות בדיגיטל עולה זה החודש השלישי ברציפות, ומיוחסת בעיקר לחופשות הקיץ ולשוק החזרה ללימודים • במקביל, אתרי המרקטפלייס של עלי אקספרס ואמזון רושמים התחזקות על רקע יוקר המחיה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

גלית חתן 21.08.2023
ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים / צילום: Shutterstock

הקיץ מנצח את יוקר המחיה: ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים

בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים

גלית חתן 27.07.2023
הוולט מרקט בנווה צדק / צילום: שי עזרי, Wolt ישראל

אפקט וולט מרקט? משלוחי הסופר המהירים עלו פי 5 בשנה

מבדיקת שופ אנליטיקס עבור גלובס עולה כי הישראלים מאמינים בקוויק קומרס ואינם נרתעים מדמי המשלוח • סל סופרמרקט ממוצע בוולט: 120 שקל

שירה ספיר 11.07.2023