אודליה פרידמן, מנכ"לית הבימה, מנסה לפזר את האבק התדמיתי מעל התיאטרון הלאומי ■ בראיון בלעדי ל"גלובס", היא מדברת על הביקורות נגד התיאטרון: "מושך יותר אש מאשר תיאטראות אחרים"
"נופל מחוץ לזמן" היא הצגת מופת שאינה דומה לשום הצגה. חוויה נדירה
"מסעות אודיסאוס", הצגת הילדים הראשונה של גשר, מגישה חוויה אסתטית ומעוררת מחשבה
מרון, השחקנית הנפלאה וכלת פרס ישראל לתיאטרון, שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון בגיל 90, שיחקה על הבימות ועל המסכים מגיל 4 ועד אחרית ימיה
אבידה גדולה לתיאטרון הישראלי: מי שהייתה חברה בדור המייסדים של התיאטרון הקאמרי ומי שהפכה לכוכבת גדולה בישראל בזכות המילה "פתוח" שנאמרה על-ידה בסיטקום הישראלי הראשון, הלכה לעולמה
עיבוד בימתי ל"בין חברים" של עמוס עוז פורט לגורמים את הסיבות שבגינן קרס הניסוי החברתי שנקרא קיבוץ
המיסה הגדולה של באך, סמוראי שמבצע חרקירי, יצירת מחול הנובעת מסיפור של רבי נחמן מברסלב, שלישייה שעוברת טיפול על הבמה ומכתבי אהבה שמקריאים ז'ראר דפרדייה ואנוק איימה - המלצות למופעים נבחרים בפסטיבל
הפרויקט הבינלאומי "שער הרוחות" של להקת מרגרט ג'נקינס מסן פרנסיסקו ולהקת קולבן דאנס מירושלים קורא להתבונן במוכר מנקודות מבט שונות ■ בראיון משותף מסבירים שני היוצרים על תהליך העבודה המשותף
כך אומרת עדית הרמן, המנהלת האמנותית והמייסדת של תיאטרון קליפה, שבחר במוזיאון ישראל כבמה להתרחשות מטלטלת, במופע העוסק באלימות וביופי
שי פיטובסקי, מנהל קבוצת הצעירים של הבימה, שמגבש יצירה שתעלה במסגרת פסטיבל בינלאומי בנושא טרור, מדבר על אוזלת-היד הממשלתית: "המדינה מתנהגת כמו איזה ילד שמכריחים אותו לפתור את הבעיות והוא לא רוצה"
יעקב אגמון, זקן שבט התיאטרון, לא חוסך את שבטו מממשלת ישראל ("אין שלום, אין כלום"), מצביע על הבעיה המרכזית בעיניו בתיאטראות בארץ ומדבר על היחסים עם רעייתו גילה אלמגור ("זה שהיא לא עזבה אותי זה סיפור הצלחה")
ציפי פינס, האישה המשפיעה בתיאטרון הישראלי, מספרת בראיון ל"ליידי גלובס" על המנהל שהציע לה 1,000 דולר כדי "לפתוח כפתור" ומדברת גם על השכר שלה (484 אלף שקל בשנה): "אני מקבלת פחות מדי בשביל מה שאני עושה"
רן גואטה, מנכ"ל תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, מסמן את היעד הבא: "החלום הוא ניהול של אחד משלושת התיאטראות הגדולים בארץ" ■ ומה באשר לפן האמנותי? גואטה: "בנינו כאן על קהל שרוצה לקחת את הילדים לאורנה פורת ולא לפסטיגל"
מיכאלה עשת, שחקנית הקולנוע והתיאטרון, מדברת בריאיון ל"גלובס" על הקריירה: "התעשייה מכירה אותי וכנראה שלא מעריכה אותי" ■ "האם באמת אני פחות שווה כי כלכלית אני לא מטאור?"
השחקנית אודליה מורה-מטלון מדברת על קריירה ועל הפרדוקס בלהיות שחקן ולא להיות מוכר מדי: "יש תענוג בללכת למכולת בלי הזיהוי. אני מודה שיש לי דואליות לגבי ההפיכה לכוכבת"
ההצגה "רוח ים" מספקת הצצה מרתקת אל החברה הערבית-ישראלית
ביקורת תאטרוןבית ליסיןהבימהעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםקאמרירון שוורץתאטרון גשר