גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוד הבית > תגיות כלליות > דפוסי קנייה

דפוסי קנייה

עוד כתבות

בני נוער / צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: בני-הנוער הישראלים מתחילים לקנות באינטרנט בגיל 11

עפ"י מחקר שפרסמה eBay ישראל, 85% מבני-הנוער קונים אונליין לפחות פעמיים בחודש ■ 53% מבני-הנוער קודם רואים את המוצר בחנות ואחר-כך קונים אותו ברשת

סקר: לילדים יש השפעה גדולה על החלטות הקנייה במשפחה

סקר של zeta-tools עבור תפוז: 86% מהאמהות בגילאי 46-55 השיבו כי ילדיהן משפיעים במידה רבה ומעלה על ההחלטה איזה מותג ביגוד או הנעלה יקנו ואיפה ■ עם זאת, בחופשה המשפחתית להורים עדיין יש המילה האחרונה

בעקבות המשבר: האמריקנים שולחים פחות הודעות SMS ויוצאים פחות למסעדות

עפ"י סקרים שערכו סוכנויות הפרסום WPP ו-OMD, הצרכנים בארה"ב שינו בשבועות האחרונים את דפוסי הקנייה שלהם ; באופן כללי הם קונים פחות, בעיקר בגדים ומכוניות