גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תקציב מדיה

עוד כתבות

מרצדסE63S AMG / צילום: יחצ

בלעדי TMF צפויה לזכות בתקציב המדיה של יונדאי ומרצדס

יונדאי ומרצדס הם מותגים המשווקים בישראל ע"י חברת כלמוביל • TMF רוכשת את המדיה עבור מותג אחר של החברה, מיצובישי, וכן אחראית על תקציב הטרייד-אין

צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס

היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר

אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'

בלעדי שטראוס מטלטלת שוב את השוק: מוציאה את תקציב המדיה למכרז

חודשים ספורים לאחר שזעזעה את ענף הפרסום, יוצרת שטראוס - המפרסמת הגדולה בישראל עם תקציב של 100 מיליון שקל - דרמה חדשה • מכרז המדיה יתנהל בין שתי חברות בלבד - יוניון מדיה שמנהלת את התקציב למעלה מעשור; וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס ישראל

מרצדס קופה 2019 E450 /  צילום: יחצ

יוניברסל, מדיה קום ופרל ויו מתמודדות על תקציב המדיה של יונדאי-מרצדס

הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין

מרצדס קופה 2019 E450 /  צילום: יחצ

בלעדי כלמוביל מוציאה למכרז את תקציבי המדיה של יונדאי ומרצדס

מדובר בתקציבים המטופלים כיום בחברת המדיה יוניון • בשלב זה מסתמן כי תקציבי המדיה של מיצובישי ושל הטרייד-אין של כלמוביל יישארו בחברת המדיה TMF

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

בלעדי יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

לוריאל / צילום: עינת לברון

לפני כולם זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל

אסתי לאודר  / צילום: רויטרס

תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו

היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל

נספרסו/ צילום: יחצ

לפני כולם תקציב המדיה של נספרסו צפוי לעבור לזניט מדיה

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה

לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה

התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל

קולגייט  advanced whitening / צילום: יחצ

לפני כולם תקציב המדיה של קולגייט פלמוליב יעבור למדיה קום

זאת בעקבות המשפט והפרידה בין יוניון ל-WPP ■ מדיה קום, שבבעלות אדלר-חומסקי, מטפלת באמצעות זרוע אחרת בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, המתחרה בקולגייט פלמוליב בזירות רבות

קמפיין לפ"מ של משרד התיירות. בין דרישות המכרז: חמישה עובדים ייעודיים / צילום מסך

"מי שייגש למכרז לפ"מ חושף עצמו לכדור שלג מול לקוחותיו"

ביקורת רבה על מכרז רכישת מדיה דיגיטלית של לפ"מ ■ בין הטענות: עמלה נמוכה מהמקובל ונתונים גלויים שימשכו את מחירי השוק כלפי מטה

טבע / צלם: יחצ

לפני כולם יוניברסל מקאן ומדיה קום מתמודדות על תקציב המדיה של טבע

תקציב טבע נחשב לבינוני בהיקפו - כ-10 מיליון שקל בשנה - אולם הוא נחשק בעיני המשרדים הגדולים בשל היותו תקציב אסטרטגי

Novartis נוברטיס

לפני כולם עקב רכישת נוברטיס ע"י GSK: תקציב המדיה עובר למדיה קום

מדובר בתקציב מדיה משמעותי בהיקף ריאלי של כ-12 מיליון שקל

לוגו אדידס / צילום: רויטרס

לפני כולם TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל

על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל

אורנג / צילום: תמר מצפי יחצ

תקציב המדיה של חברת פרטנר עובר לזניט מדיה

התקציב נוהל בשנים האחרונות באמצעות חברת המדיה יוניון וקודם לכן בגלגולה הקודם כחברת יונייטד

אאודי A4 2 TFSI/ צילום: יחצ

לפני כולם תקציבי רכש המדיה של אאודי וסקודה עוברים לזניט מדיה

העברת התקציבים היא צעד לא שגרתי, שכן היא מרכזת מספר רב של מותגי רכב בטיפולה של זניט

ניסאן אלמרה / צילום: יחצ

לפני כולם תקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קרסו יטופל ביוניון

עפ"י הערכות, תקציב הדיגיטל של קבוצת קרסו יעמוד על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים