גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

BLU

משקה אנרגיה

עוד כתבות

קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה

בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני

20 חברות מזון ישראליות ישתתפו בתערוכת המזון סיאל בפריז

כ-40 קניינים מרחבי העולם ייפגשו עם חברות המזון הישראליות בתערוכה שתיפתח בשבוע הבא

הרשות השנייה הגבילה לשעות הלילה את שידור הפרסומת של BLU

לטענת הרשות, הפרסומת מכילה רמיזות מיניות - ולפיכך אין לשדרה לפני השעה 22:00 ■ יצוין כי קודם עלייתה עברה הפרסומת התאמה לשידור על-פי דרישת הזכיינים וקיבלה אישור

תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס

מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות

16 חברות ישראליות יציגו בתערוכת המזון בגרמניה

בתערוכה יוקם ביתן ישראלי בהובלת מכון הייצוא שימותג תחת השם "Fine Foods From Israel" ■ שטראוס ו-BLU ייקחו חלק בתערוכה

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

משקה האנרגיה BLU משקיע 4.5 מיליון שקל בפעילות קיץ בפארק הירקון

במסגרת הפעילות ייבנו 5 בפארק מתחמי מוסיקה ובריכת שחייה וייערכו הופעות חיות של אמנים ■ הפסטיבל ישווק תחת השם "OUT OF THE BLU - DANCE CITY"