גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

DPL

יצרנית חיתולי בייביסיטר

עוד כתבות

ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם

משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם

חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חוגלה מנסה לסלק אותנו מהשוק"

חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל

מדפים של מגה/ צילום: תמר מצפי

לפני כולם מגה: הספקים לא שיתפו פעולה; פגיעה במכירות

זאת לעומת יעד מכירות של 80 מיליון שקל בשבוע הנגזר מתוכנית ההבראה לרשת ■ גם ספקים שהצהירו על אספקה רגילה לרשת מגה, בהמשך לדרישות ימי האשראי שלה - אינם עומדים בכך

חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

לפני כולם תקציב ניאופרם מוצרי צריכה עובר לפובליסיס ישראל

החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה

חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

לפני כולם ניאופרם רוכשת את יצרנית חיתולי בייביסיטר

22 שנים אחרי שהקימו את DPL, עינב אדיב-ברר וערן אדיב מוכרים את השליטה (80%) בחברה לקבוצת ניאופרם של מיכל ודוד פורר, לפי שווי של 100 מיליון שקל

חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

לפני כולם סכסוך מסחרי בין רמי לוי ליצרנית חיתולי "בייביסיטר"

חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014

יצרנית חיתולי BabySitter השקיעה 120 מיליון שקל במפעל חדש

DPL: המותג ‏BabySitter‏ תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים

לפני כולם שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%

זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"

תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס

המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל

יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות

DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה