גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Gigya

חברה המתמחה בניהול מותגי צרכנות ברשת

עוד כתבות

מטה סאפ בגרמניה / צילום: בלומברג

SAP רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי גיגיה ב-350 מיליון דולר

הסטארט-אפ מתל אביב גייס 106 מיליון דולר ומנתח התנהגות גולשים ■ מנכ"ל SAP בראיון בלעדי ל"גלובס" ביוני: "השוק כאן, יחסית לגודל האוכלוסייה, הוא קרוב לוודאי השוק הטכנולוגי הכי מרגש בעולם"

כאן משתפים בכיף

אמריקאי, אפריקאי ואסיאתי לא עושים אותו דבר בפייסבוק

האיום על מנועי החיפוש: הניווט באינטרנט עובר לרשתות החברתיות

על מי כדאי לסמוך יותר: על תוצאות של מנוע חיפוש ממוחשב - או על המלצות מחברים? כ-20% מהמשתמשים באתרים חברתיים מסתמכים על רשתות כמו פייסבוק וטוויטר ככלי הניווט העיקרי שלהם באינטרנט

"אם יזם צריך להתאמץ לשכנע מדוע המוצר שלו טוב - סימן שהמוצר לא מוצלח"

אייל מגן, ממייסדי גיגיה - ממיזמי האינטרנט הישראלים המוצלחים בשנים האחרונות: "אם אנשים לא הביעו עניין במוצר, זה לא יסייע לשנות את צבע הכפתורים; קשה לי להאמין ש-MySpace הייתה יכולה לקום מישראל"