גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Honeyshed

עוד כתבות

מנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי: "אני לא מאמין שהשוק יתאושש לפני אמצע 2010"

למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי

אחרי חודשים ספורים: פובליסיס העולמית סוגרת את מיזם הקניות המקוון Honeyshed

מטרת המיזם היתה לשפר את חוויית הקנייה המקוונת ולהפוך אותה למשעשעת ומושכת עבור צעירים