גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

IBBLS

חברה ליבוא מותגי אלכוהול

עוד כתבות

ההתייקרות תעמוד בממוצע על שיעור של 4.8% והיא נעה בין 1.5% ועד 28% / אילוסטרציה: Shutterstock, Zapylaiev Kostiantyn

עד 28% עלייה במחיר: ההתייקרות מגיעה גם למשקאות החריפים

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) הודיעה על כוונתה לייקר את מוצרי האלכוהול שהיא מייבאת לארץ • ההתייקרות תעמוד בממוצע על שיעור של 4.8%, והיא נעה בין 1.5% ועד 28% • החברה נימקה את ההתייקרות "בשל עליית המחירים של יצרני האלכוהול, הבירה והיין ברחבי העולם, ייקור שרשרת האספקה ובהתאם להנחיית רשות המסים"

בלעדי חטיבת האלכוהול של החברה המרכזית ממנה סמנכ"לי שיווק חדשים

יאיר לוי, מנהל השיווק של IBBLS, מונה לסמנכ"ל שיווק אלכוהול ויין של חברת האלכוהול הממוזגת של הקבוצה • אלעד חורש, מי ששימש עד לאחרונה כמנהל השיווק של יקב תבור, מונה לסמנכ"ל שיווק בירה; ורז שרון, מי שכיהן עד כה כמנהל מותגי הגיוון בשיווק תחום הבירות, מונה למנהל שיווק תחום היין

בלעדי שינוי ארגוני בקבוצת קוקה-קולה ישראל: שתי חברות האלכוהול ימוזגו לחברה אחת

מנכ"ל IBBLS ימונה לנהל את קרלסברג ישראל, ואילו המנכ"ל הנוכחי שלה יעבור למערך הפעילות של החברה החדשה שרכשה הקבוצה בדרום אפריקה - Clover • בנוסף, מערך השיווק של פריגת, שכיום פועל תחת קרלסברג ישראל, יעבור לכפיפות מנכ"ל נביעות

תזוזות בהנהלת החברה המרכזית למשקאות קלים

אסף איווניר, מנכ"ל חברת מותגי האלכוהול IBBLS, פורש ויוחלף ע"י יזהר אפרתי, מנכ"ל משקר

בירה / צילום: שאטרסטוק

מתקפת הריקולים: ריקול לבירה "הוגרדן" למסעדות ולברים

מבשלות בירה בינלאומיות הודיעה על ריקול של חביות בירה "הוגרדן" שיובאו מבלגיה

Keep Walking: שת"פ של ג'וני ווקר עם המכללה למינהל

עבודות המעבירות את המסר השיווקי של המותג Keep Walking הוצגו ביום מיוחד ברחבי הקמפוס בו יכלו שאר הסטודנטים במכללה למינהל להתרשם ולקחת חלק בפעילות סביב המותג וערכיו

השוק מבעבע: קוקה-קולה במו"מ לשיווק מותגי קמפארי צינזאנו

המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם

מנכ"ל יקבי בנימינה: "היעד שלנו הוא להגיע לנתח שוק של 7%-8%"

יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק