החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) הודיעה על כוונתה לייקר את מוצרי האלכוהול שהיא מייבאת לארץ • ההתייקרות תעמוד בממוצע על שיעור של 4.8%, והיא נעה בין 1.5% ועד 28% • החברה נימקה את ההתייקרות "בשל עליית המחירים של יצרני האלכוהול, הבירה והיין ברחבי העולם, ייקור שרשרת האספקה ובהתאם להנחיית רשות המסים"
יאיר לוי, מנהל השיווק של IBBLS, מונה לסמנכ"ל שיווק אלכוהול ויין של חברת האלכוהול הממוזגת של הקבוצה • אלעד חורש, מי ששימש עד לאחרונה כמנהל השיווק של יקב תבור, מונה לסמנכ"ל שיווק בירה; ורז שרון, מי שכיהן עד כה כמנהל מותגי הגיוון בשיווק תחום הבירות, מונה למנהל שיווק תחום היין
מנכ"ל IBBLS ימונה לנהל את קרלסברג ישראל, ואילו המנכ"ל הנוכחי שלה יעבור למערך הפעילות של החברה החדשה שרכשה הקבוצה בדרום אפריקה - Clover • בנוסף, מערך השיווק של פריגת, שכיום פועל תחת קרלסברג ישראל, יעבור לכפיפות מנכ"ל נביעות
אסף איווניר, מנכ"ל חברת מותגי האלכוהול IBBLS, פורש ויוחלף ע"י יזהר אפרתי, מנכ"ל משקר
מבשלות בירה בינלאומיות הודיעה על ריקול של חביות בירה "הוגרדן" שיובאו מבלגיה
עבודות המעבירות את המסר השיווקי של המותג Keep Walking הוצגו ביום מיוחד ברחבי הקמפוס בו יכלו שאר הסטודנטים במכללה למינהל להתרשם ולקחת חלק בפעילות סביב המותג וערכיו
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק