גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

MTS

עוד כתבות

משה ליכטמן (מימין)  וחיים שני, בעלי קרן IGP / צילום: ענבל מרמרי

הכי רחוק מיוניקורן: חברות הטכנולוגיה ג'קדה ו-MTS נמכרו לחברות אמריקאיות

שתי החברות - מהישראליות הוותיקות בוול סטריט - דשדשו בשנים האחרונות, ונסחרו בשוויים נמוכים יחסית • ג'קדה, שנסחרה לאחרונה בשווי של כ-30 מיליון דולר, הייתה שווה בעבר כמעט 900 מיליון דולר

הבורסה בניו יורק - וול סטריט / צילום: תמר מצפי

עשתה גיימסטופ? מניית MTS הישראלית זינקה 51% ביומיים בעידודם של צייצני הטוויטר

קשה לדעת מה הוביל לזינוקים האחרונים במניה – לא היה כל דיווח משמעותי בזמן האחרון, ולא ידוע על בעלי עניין שמכרו או קנו מניות

חיים מר/ צילום: תמר מצפי

לקראת מאבק שליטה? משקיע אקטיביסטי דורש החלפת דירקטורים ב-MTS

אליוט לזר מחזיק ב-9.6% מהמניות באמצעות חברות שבבעלותו - קסטודיאן ונצ'רס ו-Activist Investing

חיים מר/ צילום: תמר מצפי

בעל מניות אקטיביסטי קורא להדיח את דירקטוריון MTS

המשקיע דיוויד אליוט לזר דורש מדירקטוריון MTS לכנס אסיפת בעלי מניות לצורך הדחת הדירקטורים המכהנים חיים מר, יצחק און וסקוט בארל • במקומם, לזר מבקש למנות את עצמו ואת יורם דרוקר ואורי בן-אור

הרכבת הקלה בירושלים. משתלבת במרקם העירוני/צילום: נחשון פיליפסון

חתונה או חופש? המדינה תצטרך למצוא מודל נכון להקמת המטרו

מדינת ישראל ניסתה כבר את מודל חיי הזוגיות פעמיים, עם שתי הזכייניות של שני הקווים האדומים של הרכבת הקלה בת"א ובירושלים • בת"א העסק התפוצץ מיד אחרי החתונה, בירושלים הזוגיות הייתה רווית ריב ומדון

חיים מר/ צילום: תמר מצפי

מניית MTS טסה ב-146% במחזור, גבוה פי 145 מהממוצע היומי

מחזור המסחר ב-MTS שמוביל חיים מר כלל מספר מניות גבוה מהון המניות הרשום שלה • ייתכן שגם כאן הסיבה היא מסחר אלגוריתמי

חיים מר/ צילום: תמר מצפי

בלעדי כישלון וקסיגו: מאקזיט של עד 20 מ' ד' למכירת חיסול

כשלוש שנים לאחר שחברת הטכנולוגיה MTS רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Vexigo, מתבררים מימדי הכישלון

מגדל לוינשטיין והעבודות על הרכבת הקלה / צילומים: איל יצהר

רכבת קשה

סאגת הרכבת הקלה בתל-אביב רשמה השבוע עוד שיא של איוולת

מגדל לוינשטיין והעבודות על הרכבת הקלה / צילומים: איל יצהר

המדינה תקבל 145 מיליון שקל מזכיינית הרכבת הקלה בעבר

ההסדר הושג לאחר חמש וחצי שנים של התדיינות ממושכת שניהלה המדינה נגד קבוצת MTS, הזכיינית המקורית של פרויקט הקו האדום ■ בפסק הדין הכתב כי "הזכיין זכה במכרז על סמך הצעה לא ריאלית שלא הביאה בחשבון את מלוא העלויות"

העבודות להקמת הרכבת הקלה בתל אביב /צילום: תמר מצפי

המדינה זכתה בבוררות מול זכיינית לשעבר ברכבת הקלה

MTS דרשה מהמדינה פיצויים בסך 2.7 מיליארד שקל בגין הפסקת ההתקשרות עמה וטענה כי חילוט ערבויות המדינה בסך 138 מיליון שקל נעשו שלא כדין ■ היום החליטה הבוררות כי החילוט נעשה כדין

MTS הודיעה על אובדן לקוח חשוב - והמניה נפלה ב-36%

החבר הודיעה כי חוזה שהודיעה עליו בחודש אוקטובר יסתיים בסוף השנה ■ ב-2012 הכנסות החברה צמחו ב-9.4% והרווח זינק ב-190%‏ ■ מחזור המסחר במניה אתמול היה פי 8 מהממוצע

המניה הישראלית הזו טסה הערב בכ-40% בנאסד"ק

MTS מרעננה פרסמה דוחות כספיים טובים והמניה מגיבה בזינוק החד ביותר הערב בניאסד"ק ■ הבעיה: מדובר במניה קטנה ומסוכנת עם מחזורי מסחר נמוכים בד"כ

MTS מתעניינת ברכישת פרטנר; הסיכויים לעסקה נמוכים

ב-MTS הרוסית מתנים את ביצוע העסקה ב"תספורת" מהותית לחוב להאצ'יסון, מה שנראה כמעט בלתי אפשרי

"נכון יותר לחבר את הרצליה וחולון לת"א מאשר את פתח-תקווה"

רמי קירפיץ', שניהל את הקמת הרכבת הקלה בירושלים, מסיק מסקנות: צריך להבין את צרכי הנוסע, להתאים אליהם את התכנון ולהקים רשות מטרופולינית עם סמכויות ממשרד התחבורה

עוד מסמר בארון: מנכ"ל זכיינית הרכבת הקלה פורש

יוחנן אור, מנכ"ל קבוצת MTS, שזכתה בזיכיון הרכבת הקלה בתל אביב ■ עוזב בעקבות ביטול הזיכיון והחלטת הממשלה להלאים את הפרויקט ולהעביר את ביצועו לידי חברת נת"ע

הרכבת הקלה לא קמה: הנזק למדינה - 3.5 מיליארד שקל

לאחר ביטול הזיכיון: המדינה תובעת את ‏MTS‏ על חלק קטן מהנזק שנגרם לה בגין אי-הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן

מי מאמין להם?

במדינה שבה קונים דירה הכי "על הנייר", אן פלא שלא מאמינים להבטחה של שרי ממשלה

נדחתה בקשת MTS לצו מניעה נגד הלאמת הרכבת הקלה

MTS, הזכיין הנבחר, תובעת מהמדינה פיצויים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל עקב ביטול הסכם הזיכיון עמה, לאחר שהמדינה לא השלימה את הסגירה הפיננסית לפרויקט

הרכבת הקלה בת"א תעלה 11 מיליארד ש' ותופעל ב-2017

(עדכון)- ההחלטה להוציא לפועל את הפרויקט התקבלה בממשלה פה אחד לאחר שזו החליטה לפני כחודשיים להלאים את הפרויקט בשל ביטול הסכם הזיכיון עם MTS והוא יבוצע ע"י נת"ע

MTS פנתה לנתניהו: למנוע העברת הרכבת הקלה למדינה

זכיינית הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן פנתה לרה"מ: ביצוע הפרויקט על-ידינו יכול להתחיל מיידית, להסתיים מהר יותר מכל חלופה אחרת, ולהיות זול בהרבה מהחלופה התקציבית