גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

NETFLIX (נטפליקס)

אתר תוכן

עוד כתבות

ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, וטד סרנדוס, מנכ"ל התוכן / צילום: Kim Hong-Ji, רויטרס

רבעון אחרון לפני כניסת המתחרות החדשות: נטפליקס היכתה את התחזיות

6.8 מיליון מנויים חדשים בתשלום הצטרפו לנטפליקס ברבעון השלישי; החברה עצמה חזתה שיצטרפו אליה 7 מיליון משתמשים, ופספסה במעט את ציפיותיה • הרווח למניה ברבעון של 1.47 דולר - מעל ציפיות האנליסטים ל-1.04 דולר

הנערים /צילום: רן מנדלסון

היעד המרכזי של שר התקשורת הבא: להתאים את הרגולציה לעולם המדיה המשתנה

המדיה הישראלית מורכבת משרשרת של תעשיות הקשורות זו בזו, וחלקן מתמודדות עם סכנה קיומית • ולא, הפלטפורמות הבינ"ל הן לא הגורם היחיד לתחלואים • טעויות בניהול, קריאה לא נכונה של המפה או קרבות אגו אשמים לא פחות • "גלובס" איתר את כשלי השוק בתחום המדיה - ומציע פתרונות • חלק שני בפרויקט

נועם יוסיפידיס / צילום: אתר החברה

נפילתה של "נטפליקס הישראלית": חובות של 33 מיליון שקל רובצים על וונטייז - מחציתם למחזיקי האג"ח

אחרי קריסתה הפיננסית של וונטייז, החליטו בימים האחרונים בעלי האג"ח שלה להעמיד את חובם לפירעון מיידי, וכעת הם פונים לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן לפעילות החברה • מלבד חוב האג"ח, בהיקף של 16 מיליון שקל, לחברה חובות של כ-2 מיליון דולר לספקי תוכן ו-1.8 מיליון דולר לבעלי עניין

הורדות תכנים פיראטיים באינטרנט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

המאבק האקדמי הגדול בתחום הפצת המידע

חומות תשלום? לאוניברסיטה הגדולה בארה"ב נמאס, והיא פתחה במאבק

הרגלי צפייה של הצעירים  /  צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

הצעירים משנים הרגלי צפייה, והוליווד מהמרת על המכשיר שבכיס שלכם

שיפורים טכנולוגיים ושינויים בהרגלי הצפייה שלחו את תעשיית הקולנוע לייצר סרטונים שמתאימים לנסיעה ממוצעת במונית • בדרך לליבם של הצופים הם יתמודדו עם אתגרים רבים: מתחרות עם הסטוריז של אינסטגרם ותוכני נטפליקס ועד הקושי למשוך טאלנטים לסרטים בסגנון החדש

אתר הצלילה בים האדום / צילום: באדיבות נטפליקס

ביקורת: "אתר הצלילה בים האדום" הוא סרט מיושן שעושה שירות טוב למערך ההסברה הישראלי

למרות ההפקה ההוליוודית, “אתר הצלילה בים האדום” של נטפליקס נותן את התחושה שבסרט הזה כבר היינו

סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס

מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר

מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית

נטפליקס / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כולם אוהבים את נטפליקס (חוץ מהמאוימים והמאיימים עליה)

אחרי שנים שגוגל וקוקה־קולה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון בדירוג 100 המותגים המובילים של "גלובס", נטפליקס דילגה בקלילות מעל כולם וקטפה את הכתר • כך ניצח הסטרימינג את הברודקאסט, וצפיית בינג' שינתה את הרגלי צריכת התוכן הטלוויזיוני שלנו • אזהרת ספוילר: עוד לא ראינו כלום

מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים

שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019

"דברים מוזרים" בנטפליקס / צילום: באדיבות נטפליקס, יח"צ

חכמה בשמש: התכנים בנטפליקס שאסור לכם לפספס הקיץ

הסדרות החדשות שתתמכרו אליהן הקיץ, וגם בונוס: סרט להיט עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון

שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

דת מותאמת אישית

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה

מדד המותגים 2019 / צילום: יח"צ

מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2019 נחשף: נטפליקס במקום הראשון. מי עוד במותגים המובילים של ישראל

זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד

נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

מלכת הסטרימינג

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו

נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

אחרי הדוחות: מניית נטפליקס צללה, IBM עלתה

מניית נטפליקס נחתכה אמש ב-12%, לאחר שפרסמה דוחות לאחר סיום המסחר • מספר המשתמשים הרשומים של החברה ברבעון השני של השנה עלה בשיעור נמוך בהרבה מהצפוי • במקביל, ענקית המחשוב IBM עקפה את תחזית הרווח למניה, ומנייתה עלתה לאחר הנעילה

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יחצ

שוק הטלוויזיה לקראת מהפכה? הוט מתחילה במעבר לשידורים על גבי האינטרנט

חברת הוט הכריזה על ניסוי בטלוויזיות חכמות שיאפשרו ללקוחות לצפות בשידוריה דרך האינטרנט ובצורה אפליקטיבית; המהלך מיועד ללקוחות הטריפל בלבד • בתוך כך, פרטנר מחזירה את הטבת נטפליקס, וסטינג TV מבית yes משנה מודל עסקי

ים רגב, מייסד-שותף ומנכ"ל Zest / צילום: יח"צ

פודקאסט נטפליקס, מאחוריכם: איך מתאימים תוכן מקצועי לאלפי אנשים?

ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, מתמחה בפלטפורמת תוכן מקצועית • הוא הבין שכמו שספוטייפי ונטפליקס מעניקות ללקוחות תוכן מותאם אישית, כך צריך להיות גם עם תוכן מקצועי • איך רותמים אנשים לקהילה ששותפה לבנייה ומיתוג של סטארט-אפ? • ואיך דיסלקציה קשורה לכל זה? • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

הוט חוברת לנטפליקס? / צילום: Shutterstock

נטפליקס מעלה מחירים - אבל הישראלים כנראה ישמחו לשלם יותר

המוצר של נטפליקס בישראל נתפס כמוצר פרימיום שהלקוחות מוכנים לשלם עליו, וכנראה שההעלאה במחיר לא תפגע בביקוש • בכל העולם המודל שלה, שמבוסס על הפקה והפצה של תכנים עצמאיים, מסתבר כהצלחה שמשנה את תרבות הצפייה הכללית • מה יהיו ההשלכות על yes והוט? • פרשנות

שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

מכורים לנטפליקס? החברה מעלה מחירים בשורת מדינות - כולל ישראל

נטפליקס: העלאת המחירים - בעקבות ההשקעות הכבדות בהפקות • המחיר יעלה ב-3-11 שקל, בהתאם לחבילה • מנויי החברה קיבלו הודעות על כך בימים האחרונים

גיימרית / צילום: Shutterstock

תשנה את עולם המשחקים? נטפליקס נכנסת לתחום הגיימינג

החברה הודיעה בפאנל בכנס E3 כי היא מפתחת משחקים בהשראת סדרות המקור שלה • בין המשחקים: משחק מובייל המבוסס על "דברים מוזרים" ומשחק טקטיקה המבוסס על הפריקוול ל"קריסטל האפל"

נטפליקס בסלקום / צילום: יח"צ

סלקום משיקה ממיר חדש ומעלה את מחירי שירות הטלוויזיה

מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש