נינה ואן ברי תוביל קמפיין לאופנת STATUS עבור סכום מדווח של 70 אלף דולר
תחליף את מורן אטיאס, הפרזנטורית הקודמת של הרשת ■ הקמפיין יעלה באמצעות אליקים-הרמן&נהרדעא
פורסם בתאריך: 10.09.2009, 12:00
מאת: שירות גלובס
רשת האופנה STATUS בחרה בפרזנטורית הבינלאומית נינה ואן ברי לקמפיין סתיו-חורף 2010. ואן ברי תקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של כ-70 אלף דולר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא.
ואן ברי תחליף את מורן אטיאס, ששימשה כפרזנטורית הרשת בעונות הקודמות.