משרד הפרסום ירקוני בן-נתן הקים ישות אינטראקטיב עצמאית, בשותפות עם משרד האינטראקטיב Next-In.
הישות המשותפת נקראת YNB, והאחזקות שלה מתחלקות בין ענת בן-נתן (30%) וג'רי ירקוני (30%), המנכ"לים המשותפים של ירקוני בן-נתן, ו-40% מוחזקים בידי רן ברקו, מנכ"ל Next-In.
לדברי בן-נתן, "גם לפני הקמת הישות המשותפת היתה לנו פעילות אינטראקטיב שנעשתה אין-האוס, אבל עם הפרידה בין ברקו וראובני-פרידן, נוצרה ההזדמנות המתאימה עבורנו. אינטרנט זו מדיה שמתפתחת בקצב מאוד גבוה, אבל על מנת להשיק חידושים צריך גם פן טכנולוגי, ולא רק קריאייטיבי - אותו מצאנו אצל Next-in, שמתמחה באינטראקטיב אבל גם מחזיקה במספר פטנטים טכנולוגיים בתחום".
לדבריה, "הישות הזו עתידה להוות כמנוע צמיחה עצמאי של המשרד, והצפי שלנו הוא כי בשנה הקרובה המחזור של YNB יעמוד על כ-10 מיליון שקל".
כעת יש לחברת YNB כ-15 לקוחות, בהם המכון הטכנולוגי חולון, ריקושט, ג'ון ברייס וגב-ים,והיא מעסיקה 8 עובדים.