אסתי גינזבורג תוביל קמפיין ל-GO UNDER תמורת כ-65 אלף דולר לעונה
תחליף את לירז דרור, שהובילה את קמפיין GO UNDER ב-3 עונות האחרונות ■ הקמפיין יעלה בהיקף 1.5 מיליון שקל
פורסם בתאריך: 07.01.2010, 12:00
מאת: שירות גלובס
הדוגמנית אסתי גינזבורג נבחרה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה GO UNDER.
תמורת הקמפיין תקבל גינזבורג כ-65 אלף דולר לעונה. הקמפיין יעלה בעלות של 1.5 מיליון שקל.
גינזבורג מחליפה את לירז דרור, שהובילה את קמפיין GO UNDER ב-3 עונות האחרונות.