חברת הלוויין yes תשקיע כ-8 מיליון שקל בחגיגות העשור שלה. במסגרת החגיגה תצא החברה במהלך הקיץ בפעילות ייחודית ללקוחותיה בנמל תל-אביב, תחת השם "yes in the sky". במסגרת הפעילות ייהנו הלקוחות מהקרנה של תוכניות וסדרות בגובה של כ-40 מטר מעל הקרקע.
כמו כן, במסגרת הארועים תפתח החברה ללקוחותיה את כל ערוציה, למעט הערוצים האירוטיים וערוץ ספורט Live, בכל סופי השבוע החל מה-4 ביולי למשך למעלה מחודש.
הפעילות תלווה בקמפיין בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט תחת הסלוגן "עשור גדול מהחיים". בנוסף יוצעו מגוון מבצעים ומתנות ללקוחות קיימים וחדשים.
סמנכ"ל השיווק של yes, גלי ניר, מסרה: "אנו גאים ושמחים לחגוג עשור ל-yes עם לקוחותינו, להעניק להם מגוון הטבות ולפגוש אותם גם מחוץ למסך. זוהי הזדמנות להודות ללקוחותינו אשר כל יום בוחרים בנו מחדש".