מורן גרוס תוביל קמפיין לתכשיטי צבאן תמורת כ-100 אלף שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל
פורסם בתאריך: 04.08.2010, 12:00
מאת: שירות גלובס
הדוגמנית והשחקנית מורן גרוס נבחרה לפרזנטורית של רשת תכשיטי צבאן לקמפיין חורף 2010, זאת תמורת סכום מדווח של כ-100 אלף שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל.
הרשת מפעילה 6 סניפים ומשווקת ב-32 נקודות מכירה במשביר לצרכן.