שמעוני-פינקלשטיין - הזוכה בתחרות של JCDecaux
זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX
פורסם בתאריך: 06.06.2013, 12:00
מאת: שירות גלובס
משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי הוא הזוכה בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות של חברת JCDecaux. הפרס ניתן עבור פוסטרים שהוכנו לעמותת נט"ל.
השנה הוגשו 195 עבודות מ-32 משרדים.
אל המקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר עבור חוגלה KLEENEX.