בטקס האפי של איגוד השיווק יינתן פרס מפעל חיים בשיווק לשלום זיידלר, יו"ר ובעלי קבוצת ויסוצקי, על תרומתו למיתוג ישראלי מוביל, לפיתוח התעשייה הישראלית ולחדשנות בשוק המזון • רשת מלונות מטיילים תקיים את "פסטיבל בשביל הצפון" במטרה לחזק את העסקים ואת היזמים המקומיים • והוט עולה בקמפיין ראשון עם משרד הפרסום גיתם, בהשקעה מוערכת של כ-5 מיליון שקל • אירועים ומינויים
ארבעה משרדים ניגשו למכרז הפרסום של חברת החשמל, וההערכות בענף הן שבחברה ייפרדו מהמשרד הקבוע אדלר-חומסקי אחרי יותר מעשור • יוחנן צנגן פורש ממועצת תאגיד השידור הציבורי, ומלונות ישרוטל ישווקו ביוון תחת רשת הילטון • אירועים ומינויים
בשבוע שעבר הגישו הצדדים לביהמ"ש בקשה בהסכמה למחיקת התביעה • לגלובס נודע כי הפיצוי שתקבל גיתם נמוך מסכום התביעה, ונשקלת חזרה לשיתוף־פעולה
אינטרפאבליק מחזיקה במקאן ת"א, ואומניקום מחזיקה ביהושע TBWA ובהסכם ייצוג מול גיתם BBDO • בכירים בענף לא שוללים שיתופי-פעולה בין הצדדים
הסוכנות החדשה של ראובני-פרידן תיקרא roof, והמהלך נעשה בשותפות עם חיה נחום, מייסדת "המטבחון" • רשת הסופרמרקטים יוחננוף משקיעה 20 מיליון שקל בסניף חדש ומתכננת לפתוח עוד כ-20 נוספים ברחבי הארץ • אירועים ומינויים
משרד הפרסום גיתם BBDO יקבל את תקציב הפרסום של קבוצת הוט, המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה • בשנה האחרונה הקבוצה מיעטה להעלות קמפיינים בטלוויזיה, וייתכן כי בחירת המשרד החדש מאותתת על שינוי כיוון
האחים אמיר ממשיכים בקיצוצים ובסבב הפרידות, ופעם – משרד הפרסום גיתם שליווה את הרשת במשך שלושה עשורים • תקציב הפרסום של שופרסל, המוערך בעשרות מיליוני שקלים, צפוי להיחתך דרמטית
תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות
גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני
משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת
בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה
מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"
בעקבות הגידול במספר הרכבים החשמליים שעולים על הכביש הישראלי מדי שנה, ברשת שופרסל יוצאים בשיתוף-פעולה עם EV-Edge המספקת עמדות טעינה • שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: "הקונה הישראלי מבלה כשעה עד שעתיים בממוצע בקניות המזון השבועיות, ובזמן זה יכול הרכב לטעון כ-50-100 ק"מ" • אירועים ומינויים
"אני לא טיפוס קלאסי של קריפטו", מבהיר גיורא רן, יזם ומנכ"ל HBH, שבה מחזיקים גם היו"ר מושיק תאומים וחברת הפרסום גיתם • לדבריו, המערכת שפיתחה החברה, שנועדה לסייע לגופים פיננסיים מסורתיים לעסוק בתחום, בנויה כך ש"לא יהיה הבדל בין קריפטו למטבע רגיל"
בקרוב ייפתח בערערה חאסוב גראג' - מרכז חדשנות ראשון מסוגו בחברה הערבית, שיספק מרחב עבודה משותף לקהילת הסטודנטים, היזמים, המהנדסים והטכנולוגים • מדובר במיקום אסטרטגי: לב אזור המשולש, שכולל שש ערים ערביות גדולות ו-23 כפרים עם כ-300 אלף תושבים • אירועים ומינויים
וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםיהושע TBWAמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםתקציב פרסום