הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם
יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"
בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO
באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות
במכרז מתמודדים מקאן ת"א וגיתם BBDO, והוא הגיע לשלב הסופי
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
ישיק את מהלך הסניפים הדיגיטליים שלו באמצעות קמפיין דיגיטל בלבד, באמצעות משרד הפרסום גיתם ■ מדובר בצעד לא רגיל למפרסם בתחום הבנקאות
באומן מציג הצלחה בגיוס לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות ותיקים; זכה במקום הראשון בקקטוס הזהב והתמקם גבוה בדירוג האהובות והזכורות ובמדד יו-טיוב ■ הסרטונים עם דניס זמרת החתונות לברנפלקס זכו לתהודה עצומה ■ גיתם (מקום 2) ראובני פרידן (3) ויהושע (5) שומרים על יציבות
חברת הביטוח, שלא פרסמה כמעט בכלל ב-4 השנים האחרונות, מתעתדת ליישר קו עם השוק ולהתחיל להשקיע בפרסום
בשלב זה הזכייה מתייחסת להובלת פרויקט בינלאומי שאמור לקום במספר יעדים בעולם
המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009
ביום שאחרי בר רפאלי החליטו בפוקס לא להמר על פרזנטורית אחרת, אלא להתבסס על אסטרטגיית הבייסיק ולהוסיף לה ערך רגשי
אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV
באומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםיהושע TBWAמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום