זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

BBDO CONTENT, זרוע התוכן השיווקי של משרד הפרסום גיתם BBDO, יוצאת מתוך משרד הפרסום ותהפוך החל מחודש נובמבר לסוכנות תוכן עצמאית - כך נודע ל"גלובס". הבעלות בחברה החדשה תתחלק בין קבוצת גיתם לגולן פרצר ואיל סעדה. לחברה החדשה לא נבחר עדין שם.

BBDO CONTENT החלה לפעול לפני כ-13 שנים כזרוע התוכן של משרד הפרסום גיתם. היא הוקמה כמיזם משותף עם המייסד גולן פרצר, ולפני מספר שנים הצטרף גם איל סעדה כסמנכ"ל לקוחות בכיר וכמוביל הפעילות המקומית.  

כמו רוב חברות התוכן השיווקי, עיקר פעילותה של BBDO CONTENT בשנים הראשונות היה בטלוויזיה. אבל עם השנים, התקדמות השוק והמעבר שלו לשיתופי-פעולה תוכניים מתוחכמים גם מחוץ למסך, הלכה פעילות החברה והשתכללה.

החברה, שנחשבת למקצועית מאוד, חתומה על מספר מהלכי תוכן בולטים, כמו למשל פרויקט הוועידה המוטסת של בנק הפועלים, שיתוף-הפעולה של הבורסה לניירות ערך עם בלומברג, שיתוף-הפעולה של שופרסל עם הצגות חנוכה ועוד.

תחום התוכן השיווקי על גווניו השונים נמצא בגידול מתמיד, אך בשוק קיימות היום פרט ל-BBDO CONYENT שלוש חברות נוספות בלבד העוסקות בתחום: גרי קונטנט של קבוצת אדלר-חומסקי, מקאן קונטנט וחברת C של ארז ברגנבאום וקבוצת פובליסיס.

נראה כי המנהלים ב-BBDO CONTENT ובמשרד הפרסום גיתם העריכו כי התנתקות והמעבר לחברה עצמאית יאפשרו אחיזה גבוה יותר בשוק והרחבת מאגר הלקוחות גם לכאלה שאינם נמנים עם לקוחות גיתם ואפילו לקוחות מנוגדי אינטרסים. 

איל סעדה אישר את הידיעה והסביר את המהלך. לדבריו, "מדובר בחברה שתפעל כסוכנות תוכן עצמאית - פורמט שהוא בעינינו הדור הבא של סוכנויות הפרסום. נציע שירותים של 360 בתוך עולם התוכן, אך הפוקוס שלנו לא יהיה פרסום מסורתי. אם יהיו מהלכי תוכן שכוללים גם פרסום - נבצע אותם".

לדברי סעדה, "השוק צמא לסוכנויות מתמחות בתחום. ההיקפים שלנו גדלים בעשרות אחוזים כל שנה, והם עומדים היום על היקפים שלא מבישים משרד פרסום בעשירייה השנייה - כמעט בעשירייה הראשונה. מותגים מתחילים לייצר תוכן בסטנדרטים שלא מביישים פלטפורמות גדולות, ואנחנו מרגישים שמחוץ לגבולות המשרד היכולת שלנו להתרחב ולהתפתח תגדל משמעותית". 

במשרד הפרסום גיתם סירבו להתייחס לידיעה.