BBDO הוספה למעקב

סוכנות פרסום בינלאומית

כתבות אחרונות

 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר

חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?

בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2017
גולן פרצר ואיל סעדה/ צילום: יחצ
גיתם | לפני כולם

זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016

גולן פרצר: "לתוכן שיווקי יש פוטנציאל למיליארד שקל בשנה"

לגולן פרצר, מנכ"ל BBDO קונטנט, ברור שמה שיכול "להחיות את הטלוויזיה" ו"לעשות את ההבדל בין התמוטטות להישרדות" הוא התרת הרסן בכל הנוגע לתוכן השיווקי: "'פרסומת סמויה' זה צירוף מילים ישראלי אפל"

שלומית לן 26.04.2014

אסף אזולאי מונה לתפקיד מנכ"ל משותף בחברת BBDO IM

חברת BBDO IM מתמחה בייעוץ אסטרטגי ■ לצד אזולאי ימונה בקרוב מנכ"ל נוסף

לי-אור אברבך 30.12.2013

שריל סנדברג התלהבה - וקמפיין של P&G יופץ בעולם

קמפיין קטן של המותג פנטן בפיליפינים קיבל ביקורת חיובית מסמנכ"לית התפעול של פייסבוק - וזכה לתהודה עולמית

אדוורטייזינג אייג' 18.12.2013

עדו הר-טוב ימונה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי בגיתם BBDO

כיום משמש הר-טוב כמנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM ■ יוביל במסגרת תפקידו פיתוח כלים תקשורתיים ושיווקיים חדשים לטובת לקוחות הקבוצה

לי-אור אברבך 15.10.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

ספי שקד מצטרף כשותף למשרד הפרסום דרורי-שלומי

שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2011

סיימון בונד: "הוידיאו אונליין יגדל פי ארבעה ב-2015"

סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"

בתיה פלדמן 13.07.2011

מייסד Digital Lab ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית

שירות גלובס 28.06.2010

אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

חגית ברונסקי 23.05.2010

רותי רודנר מצטרפת למשרד הפרסום גיתם BBDO

רודנר מצטרפת למשרד כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ■ רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט

נועה פרג 23.02.2010

בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"

סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"

נועה פרג, מינכן 25.01.2010

ענקי הפרסום: מהן 10 סוכנויות הפרסום הטובות ביותר בעולם?

עם הפנים ל-2010, מגזין "אד אייג'" מסכם את העשור שחלף - ובוחר את 10 סוכנויות הפרסום שעשו את ההבדל והטביעו חותם על התעשייה

אדוורטייזינג אייג' 05.01.2010

הקמפיין החדש של פפסי מאיים להוציא מהתמונה את משרדי הפרסום

תופעת "מיקור הקהל" תופסת תאוצה בשוק הפרסום האמריקני, ועכשיו מבקשת פפסי הצעות מהציבור הרחב לקמפיינים למותג המשקאות מאונטיין דיו - במקום ממשרד הפרסום BBDO

אדוורטייזינג אייג' 24.11.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988