אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

אלן רוזנשיין, לשעבר מנכ"ל ויו"ר חברת BBDO העולמית, הנחשב לאחד מאנשי הפרסום הבכירים בעולם, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב לשנת 2010, שייערך בשיתוף "גלובס".

רוזנשיין, שהוכתר על-ידי המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ירצה בנושא: Creativity: What's the Point. במסגרת הרצאתו ידון במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן.

רוזנשיין יופיע בפני באי הקקטוס ביום ג', 25 במאי, בשעה 16:30.

רוזנשיין החל לסלול את דרכו כקופירייטר במשרד הפרסום BBDO בשנת 1965. בשנת 1986 הוביל את מה שכינה המגזין "טיים" כ"מפץ הגדול של עולם הפרסום" - איחודן של 3 חברות פרסום והקמת קבוצת אומניקום, דהיינו, אחת מקבוצות התקשורת השיווקית המצליחות והגדולות בעולם. מאוחר יותר חזר לשמש כמנכ"ל ויו"ר של BBDO (חברה-בת של אומניקום.

עם השנים הפך רוזנשיין לשם דבר בעולם הפרסום. בין היתר הוא משמש כיועץ לסוכנויות פרסום שונות ומתמחה בבניית מותגים, חברות, מוצרים ושירותים.

במהלך השנים פרסם מאמרים רבים בנושא פרסום ושיווק, ובנוסף הוא מתחזק בלוג קבוע ב-allenrosenshine.com.