מייסד Digital Lab ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית

סיימון בונד, מנהל יחידת החדשנות והפיתוח העסקי של חברת הפרסום Proximity Worldwide, רשת השיווק הדיגיטלי והישיר של קבוצת BBDO העולמית, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס", שתיערך ב-19 ביולי 2010.

סיימון בונד הוא מייסדו של המיזם הייחודי Digital Lab המבוצע ב-60 מדינות בשיתוף עם גוגל. המיזם נוסד כדי לעזור להנהלות של מותגים בכל העולם להתמודד עם השינויים המסחררים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית, המשנים את פני השיווק העולמי כולו בימים אלה.

מיזם Digital Lab מופעל גם בישראל על-ידי השותף המקומי של הרשת, חברת דאטה פרו פרוקסימיטי, המנוהלת על-ידי אלון גל.

במסגרת דבריו בוועידה יעניק בונד סקירה רחבה על הטרנדים, סוגי המדיה והשיטות המאיצות את המהפכה הדיגיטלית בשיווק העולמי. בונד יתייחס להשפעות העידן הדיגיטלי על המרחב העסקי, על הצרכן ברשת ועל המשווק.

במסגרת הרצאתו יציג בונד שיטות, ינתח ויציג דוגמאות לליווי של Proximity לחברות בעולם שהיו הראשונות לאמץ את שיטות השיווק הדיגיטלי החדשניות - והניבו תוצאות מרשימות על-ידי כיבוש נתחי שוק וחיזוק משמעותי במיתוג.

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" מהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, מהארץ ומהעולם, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בוועידה ייערכו גם מפגשים אישיים לבאי הוועידה, ובהם: מפגש ליצירתיות בפורמטים, בהנחייתה של וירג'יניה מאוסלר, שיעסוק בכלים להכנת פורמט מוצלח לשיווק בינלאומי; מפגש למיתוג חושים, בהנחיית סיימון הארופ; ומפגש לסאונד במיתוג, בהנחיית ג'וליאן טרז'ור.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010 בשיתוף תפן. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.