יבואנית סוני בארץ - חברת ישפאר, ממשיכה במסורת ומשיקה את קונסולת המשחקים פלייסטיישן 4 בקירבה למועד ההשקה באירופה, בעוד שמיקרוסופט ממשיכה לנמנם בארץ ועדיין לא מתכננת להשיק את האקס בוקס One במועד ידוע.

קונסולת הפלייסטיישן 4 הושקה היום (א') באופן רשמי בישראל, כאשר לחנויות היא תגיע במהלך השבוע הבא. המחירים עומדים על 2,600 שקל למארז הבסיס, בעוד שערכת הפרימיום - הכוללת שלט נוסף, מצלמת תנועה ואת המשחק קילזון - עולה 3,200 שקל.

"ההשקה של הפלייסטיישן 4 היא הגדולה ביותר בעולם הגיימינג", אומר צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר. "מעולם לא נתקלנו בארץ לביקושים גדולים כל-כך למוצר, וכבר במכירה המוקדמת מכרנו כמה אלפי יחידות. עדיין יש לנו חוסרים עצומים, ואנחנו מקווים שנצליח לספק את הביקושים. לסוני יש המון מגבלות בייצור, והיא עדיין לא השיקה את המוצר ביפן".

עוד אומר שמעוני: "יצאנו עם מחיר מאוד אגרסיבי בארץ, בגלל שאנחנו רואים המון ביקורת על המחירים בישראל, לפעמים בצדק ולפעמים לא. המחיר שלנו לעומת אירופה עם המסים וכל העלויות הנוספות הוא זול יותר".

כותרי ההשקה של הפלייסטיישן 4 כוללים את החלק החדש Black Flag מסדרת Assassin's Creed 4, קול אוף דיוטי - גוסטס, קילזון - Shadow Fall ופיפ"א 2014. בסך-הכול, בשבועות הקרובים אמורים להיות על המדפים כ-20 כותרים.