סלקום, פמינה וקבוצת המילטון עלו השבוע בקמפיינים שנעשו ללא משרד פרסום, ונראה כי מדובר במגמה שמשתרשת בשוק • "הבנו שאם אנחנו מוותרים על זה, תהליך העבודה יהיה קצר יותר ונחסוך עלויות מטורפות", מסבירה סמנכ"לית השיווק של המילטון • אירועים ומינויים
המדור של גלובס מציג מדי שבוע את כל החדשות המעניינות בענף ההייטק • והפעם: חברת וויאנטיס הישראלית שגוגל ומטא מטפחות גייסה 41 מיליון דולר • מיזם תיירותי בברצלונה, של איש עסקים ישראלי, הגיע לשווי של 2.7 מיליארד דולר • בכמה נמכרה חברת הגיימינג שאפשרה למשתמשים ביפן להפעיל מרחוק מכונות משחק הנמצאות בפתח תקווה • חדשות ההייטק
משרד הפרסום חברון-זלצמן מקים שתי חברות-בנות, שבאמצעותן ייצור תוכן ללקוחותיו ולערוצי הטלוויזיה באמצעות יוצרי תוכן אין-האוס • הדמויות מ"אליס בארץ הפלאות" מגיעות למשחק הפופולרי של פלאריום הישראלית, ורשת ערוצי החדשות i24news ממנה מנכ"לית חדשה • אירועים ומנויים
בתו וחתנו של ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים ומנכ"ל "סרוגו חברה לבנייה", מאי וגיא עזרא, רכשו דירה בת ארבעה חדרים בפרויקט של חברה המתחרה בזו של האב • באפ טכנולוגיות חתמה על הסכמי פרסום עם אמזון פריים ואובר, ו-ICL מקימה מרכז מחקר ופיתוח חדש • אירועים ומינויים
חברת הגיימינג PAPAYA עולה בקמפיין ראשון בבריטניה, תחת המסר Play On • וגם: שיכון ובינוי ערכה מפגש מקצועי לספורטאים האולימפיים והפראלימפיים של ישראל, וקניון TLV מציג עבודות אמנות חדשות של סאם חלבי • אירועים ומינויים
לחברת הגיימינג שהוקמה בשנת 2012 הוצא צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון • החברה מתארת בבקשה לבית המשפט כי בחציון הראשון של שנת 2024 הפסידה 137 אלף דולר בחודש בממוצע
סופרפליי הישראלית, שנמכרה לפלייטיקה בעסקה הגדולה ביותר שביצעה ענקית הגיימינג, הוקמה ב–2019 על ידי יוצאי פלייטיקה עצמה • לשניים, שהכירו בבית הספר, לא היה רקע בגיימינג, אבל זה לא הפריע להם לבנות חברה שנמכרה במחיר שיכול להגיע ל–2 מיליארד דולר
פלייטיקה רוכשת את חברת המשחקים סופרפליי • תיתכן תוספת של עד 1.25 מיליארד דולר נוספים בכפוף לעמידה באבני-דרך • היקף העסקה עשוי להגיע לכ-2 מיליארד דולר
סם גלסנברג, מנכ"ל Level Ex המתמחה בגיימינג לרפואה, נהנה מקריירה בצמרת תעשיית הגיימינג, עד שאביו הצליח להעביר אותו לעולמות הרפואה • לקראת כנס ARC של שיבא שבו ישתתף, הוא מסביר מה היתרונות של ישראל בענף הצומח
בשנה האחרונה קשה לפספס את הטירוף סביב משחק הווידאו בראול סטארס - עם עשרות מיליוני משתמשים בעולם, הכנסות של מאות מיליונים בשנה, תעשיית יוטיוברים וכמובן מרצ'נדייז • בחודש שעבר התופעה הגיעה לשיאה בישראל באירוע שמילא את היכל מנורה שש פעמים • איך עובד המנגנון שמאחוריו, מה כל־כך שואב בו, ואיך תדעו אם הילד שלכם מכור?
הירידה בצפייה בערוצי הברודקאסט מובילה יותר ויותר מותגי ענק לייצר קמפיינים בתוך משחקי מחשב, בעלות שעשויה להגיע לעשרות מיליוני דולרים • החשש ממגמה דומה בקרב צופי אולימפיאדת פריז שנפתחת השבוע, הוליד משחק חדש שפיתחה באפ הישראלית בפורטנייט
שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי
הקיצוצים מייצגים כ-8% מכלל חטיבת המשחקים של מיקרוסופט • רוב הפיטורים, על פי הדיווח, אמורים להתרחש בחברה שנרכשה לאחרונה, Activision Blizzard, אותה רכשה מיקרוסופט בסכום עתק של 69 מיליארד דולר
דוח התחזיות של דלויט מציג את השינויים הצפויים בעולמות הטלוויזיה, האודיו והבידור ב-2024, במטרה להגדיל את ההכנסות • בסטרימינג יגדל מספר אפשרויות התשלום, בפודקאסטים לא יסתפקו בפרסומות ויעברו לדמי מנוי, והקולנוע והגיימינג יתלכדו יותר מהרגיל
ענקית הגיימינג הישראלית מפטרת כ-400 עובדים מכוח העבודה שלה ומספר אתרים של החברה במרכז אירופה נסגרו • יחד עם זאת, המהלך אינו צפוי להשפיע על עובדי החברה בישראל
פלאריום, חברת משחקי הווידיאו שפועלת בהרצליה ובפולין, החליטה לבטל את אחד מכותרי המשחקים, והעובדים שקשורים לפיתוחו יפוטרו, מהם 30 בישראל • בחברה מועסקים סך הכל כ-1,500 עובדים על פי לינקדאין, ועל פי הערכה היא מגלגלת כמיליארד דולר בשנה
אקזיטיםאירועים ומינוייםישראליות בוול סטריטמיזוגים ורכישותמיקרוסופטמשחקי וידאומשחקי מחשבמשחקיםפיטוריםפלייטיקה