הראיון שהעניק השחקן מנשה נוי למגזין G של "גלובס" בסוף השבוע מעורר הדים ברשת. נוי - שתקף את מדיניות הממשלה וטען בין היתר כי אם החברה בישראל רעבה ואכפתית, עליה לצאת ב"מרד במסים ובשירות בצה"ל" - עורר את חמתם של ישראלים רבים שמכלים את זעמם בפייסבוק.

בדף הפייסבוק של חברת טרה, אשר נוי משמש כפרזנטור שלה, כותבים גולשים תגובות קשות נגד נוי, דורשים מהחברה לפטרו - ומאיימים בחרם. נראה כי גל ההתלהמות וההסתה שהגיע לשיאו במבצע "צוק איתן" לא נרגע, וגולשים רבים מנצלים את הבמה שניתנת להם בפייסבוק כדי לגדף, תוך הפגנת אפס סובלנות.

הנה מקבץ תגובות שכתבו גולשים בדף הפייסבוק של טרה (טעויות הכתיב הן במקור):

■ "עצוב מאוד שאתם מעסיקים כפרזנטור מישו כזה".

■ "לא קונה טרה כל עוד נוי הפרזנטור שלכם!".

■ "תפטרו את מנשה נוי!".

■ לקנות טרה זה כמו לתמוך בטרור!!! האם הפנים שלכם זה מנשה נוי שקורא למרד על חיילי צה"ל???".

■ "שילך לפרסם אצל החמאס...".

■ "בלי חומרים משמרים ובלי מנשה נוי, עד אז לא קונה, וחבל כי הילדים שלי מאוד אהבו את מעדן 'מוו' החדש שלכם, ואני אב למשפחה ברוכת ילדים".

■ "גם אני לא קונה יותר טרה עד שתפסיקו להיות מיוצגים על-ידי אנטישמי".

■ "בושה וחרפה!!! אדם קטן ונאלח שמעיז לדבר על חיילי צה"ל הצבא ההומניטרי מספר 1 בעולם!!! תלך כפרה על כל חיילי צה"ל!!! טרה חפשו את החברים שלכם".

במקביל הקים גולש דף פייסבוק בשם "מחרימים את טרה עד שמנשה נוי יפוטר". בעמוד נכתב בין היתר כי "מנשה נוי קורא בגלוי למרד נגד שירות בצה"ל. בכך שטרה שומרת עליו כפרזנטור היא מסכימה עם הדברים שהוא אומר. לא קונים טרה עד שהוא מפוטר!!".

מחברת טרה לא נמסרה תגובה. בטרה סירבו להגיב גם לשאלה האם בכוונת החברה לפטר את נוי.