"אנחנו מזיזים טרקטור סובייטי בשוק העסקי" - כך אומר מנכ"ל הוט, אילן צחי, בעקבות הודעת החברה על השקת מהירות גלישה חדשה של חצי גיגה (500 מגה ביט בשנייה) לשוק העסקי.

לדברי צחי, בשוק הפרטי השתחררה החסימה, והשוק עם מהירויות גבוהות, ויש בו הרבה שחקנים, אבל בשוק העסקי לא מתעסקים. התחלנו בשנה שעברה, ואנחנו ממשיכים השנה לתת פתרונות לשוק שאין בו וחסר אותם".

לדברי צחי, "השוק העסקי מתחלק לארגונים גדולים ולעסקים בינוניים וקטנים שאין להם פתרונות. הברירות שהיו ללקוחות אלה היו או לקחת קווים של 100 מגה או 200 מגה או קו תמסורת שהמחירים שם מעל ל-1,000 שקל. אנחנו נותנים פתרון לזה וגם מעלים את מהירות העלאת הנתונים ל-10 מגה. בפועל אנחנו מזהים פה נישה של לקוחות, ואנחנו מנפצים את תקרת הזכוכית במחיר של 279 לפני מע"מ ללא עלות התקנה".

כפי שנחשף ב"גלובס", הוט הודיעה היום (ג') על השקת מהירות של 500 מגה למגזר העסקי במרכזי העסקים הגדולים. לדברי החברה, הוט היא החברה הראשונה והיחידה עד כה שהשיקה תשתית אינטרנט במהירות של 200 מגה למגזר הפרטי, בחודש מאי האחרון.

מהירות גלישה של 500 מגה תתאפשר בשלב ראשון ללקוחות העסקיים של הוט במרכזי העסקים הגדולים בישראל, בהם תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, ראש-העין, פתח-תקווה, אור-יהודה וקריית אונו - אזורים בהם מרוכזים כ-27% מהעסקים בישראל. במרוצת 2015 תעמיק החברה את הפריסה ברחבי הארץ.

כמו כן תציע הוט חבילות שונות המותאמות לצרכי הלקוחות, לדוגמה: תשתית אינטרנט 500 מגה + 4 קווי טלפון עם 4,000 דקות בעלות של 399 שקל לחודש (המחירים אינם כוללים מע"מ).