"מתנצל בפני כל גולש שהרגיש מרומה": לאחר שחברת פייסבוק הודיעה כי לא תחזיר את הדף "סטטוסים מצייצים" ואף הגבילה את חשבונותיהם של מפעילי הדף, אבי לן ועדי בנטוב-לן - מיהר לן לתקוף את מנהלי פייסבוק בישראל. הערב (ה') התנצל לן על המתקפה ואמר: "פעלתי מתוך כאב ותסכול והגבתי חזק מדי".

בריאיון משותף ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 הביעו בני הזוג לן חרטה על התנהלותם, והביעו תקווה כי "הדף של הישראלים" לדבריהם יוחזר לרשת.

"זאת הייתה טעות קשה מצידי, ואני מצטער על כך", אמר לן בנוגע למתקפה שלו כלפי מנכ"לית השוק המקומי של פייסבוק בישראל, עדי סופר-תאני. "פעלתי כמו אבא, שאפילו הצליח לראות את התינוק בתוך הבטן וגידל אותו במשך 5 שנים, ופתאום אותו תינוק נאבק על נשימותיו האחרונות".

"אכן עברנו על הכללים, אבל מיד הודינו בטעות שלנו, התנצלנו והבטחנו שלעולם זה לא יקרה יותר", הוסיף לן. "יש המון תוכניות והמון מחשבות. אנחנו מאמינים שהמותג שנבנה הוא מאוד אהוב וצעיר, ויש עוד הרבה דרך לפניו".

דף הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים" מנה כ-700 אלף עוקבים לפני שנסגר, בעקבות חשיפת "גלובס" בנוגע למכירת סטטוסים בתשלום.

"פרסמנו פוסטים מסחריים ספורים, כדי להמשיך לעבוד"

עדי בנטוב לן הוסיפה כי "מאוד חשוב לדבר על פרופורציות - פרסמנו פוסטים ספורים, באמת ספורים, של חברות מסחריות בלבד בתקופה האחרונה, מתוך רצון שלנו להמשיך לתחזק את הדף מבחינה כספית ולהמשיך ולעבוד בזה. חשוב שגוף כזה יהיה".

בנטוב לן תיארה בבכי את חשיבות הדף עבורה: "כל מה שעשינו - המאבקים החברתיים, הפוסטים - אנשים נכנסו אלינו ללב, אנשים נכנסו אלינו לבית, אנשים נכנסו אלינו לכל הפלטפורמות 24/7".

לן התנצל על הפגיעה בגולשים: "התנצלנו לפני שבוע, אני מוכן לחזור ולהתנצל. כל גולש שהרגיש מרומה כתוצאה מזה שלא גילינו - לא יכולנו לגלות, ואני מבטיח שזה לא יקרה לעולם".

הבוקר פורסם כי חברת פייסבוק נעלה בפני מפעיל הדף אבי לן ובפני אשתו עדי בנטוב-לן, את האפשרות לפרסם סטטוסים בחשבונותיהם האישיים. "לא נוכל לקבל ניסיונות להטעות את האנשים שמשתמשים בשירות שלנו", נכתב בהודעה שפרסם המטה הגלובלי של פייסבוק. "הדף הפר שוב ושוב את המדיניות שלנו, על אף האזהרות שקיבל, ועל כן הסרנו אותו".