בעקבות פרסום דוח מבקר המדינה על הוצאות מעונות רה"מ, נמסר מהליכוד כי "רה"מ מכבד את המלצות דוח המבקר לגבי כל הנושאים שנבדקו. חלק גדול מההמלצות בדוח יושמו טרם כתיבתו. רה"מ הנחה ליישם את יתר ההמלצות באופן יעיל ומיטבי.

"לצערנו, הקמפיין התקשורתי המתגלגל סביב דוח זה בשבועות האחרונים הוא ניסיון ברור להפיל את רה"מ וממשלת הליכוד על ידי עיסוק בזוטות והסחת דעת מהנושא החשוב באמת: מי יגן על מדינת ישראל מול האיומים הביטחוניים העצומים והלחצים הבינלאומיים - בנימין נתניהו או ציפי ובוז'י.

"עובדה: בדברים שכן נבדקו בדוח על ידי המבקר - אין שום חשש לפגיעה בטוהר המידות ובוודאי לא חשש לפלילים.

"הפתיח שלפני הדוח, שאיננו חלק מהדוח, כולל זוטי דברים על מחזור בקבוקים ורכישת רהיטי גן. דברים אלו לא נבדקו על ידי המבקר, לא נעשתה פנייה למשרד רה"מ או לרה"מ בעניינים אלה ולא ניתנה להם זכות תגובה בנושאים אלו.

"בדוח המבקר אין השוואה למעון רשמי אחר כלשהו בישראל. מצב זה יוצר בעיה קשה של אמת מידה, כי הוצאות של מעון רשמי אינן דומות בשום אופן להוצאות בבית פרטי כלשהו. לדוגמה, הוצאות בית הנשיא גדולות עשרות מונים מאלו של מעון ראש הממשלה. לגבי בית הנשיא, אין פירוט בדוח המבקר על חלוקת התקציב ואין ירידה לפרטים. על כן אין בסיס להשוואה המאפשר לציבור לשפוט מהן אמות המידה המקובלות.

"חשוב להדגיש: הוצאות מעון ראש הממשלה ירדו משמעותית בשנתיים האחרונות. ההוצאות גדלו משמעותית בתקופה מסוימת, שבה ניהל את המעון הרשמי מני נפתלי, עובד ממורמר לשעבר, המוביל מסע השמצות והכפשות נגד רה"מ, על מנת להוציא כספים שלא כדין מקופת המדינה ולפגוע ברה"מ ובליכוד בתקופת בחירות. הוצאות המעון הרשמי ירדו ופחתו משמעותית לאחר עזיבתו של נפתלי את התפקיד".