גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

"אם הייתי במיילן, הייתי אומר: 'רק טבע, עזבו אותי מפריגו'"

סטיבן טפר, אנליסט הפארמה של מגדל שוקי הון: "טבע תוכל להוציא ממיילן יותר מאשר מיילן תוכל להוציא מפריגו. מיזוג בין שתי הראשונות יוביל לשליטה כמעט בלעדית על התרופות הגנריות בעולם המערבי"

הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע /  צילומים: איל יצהר ורויטרס
הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע / צילומים: איל יצהר ורויטרס

המשקיעים במניות טבע ופריגו בבורסה בת"א השלימו היום את הפערים שנוצרו בעקבות החג וסוף השבוע. שתי המניות הגדולות בבורסה המקומית איבדו 2%, בהמשך לאירועים מעבר לים.

מדובר בשלושה ימי מסחר בוול סטריט שכללו טלטלות והניבו חדשות והערכות שונות בנוגע לשתי עסקאות הענק שנמצאות על הפרק ושבהן מעורבות חברות התרופות הללו: טבע מעוניינת לרכוש את מיילן האמריקאית בעסקה של כ-41 מיליארד דולר, ואילו מיילן מעדיפה להישאר עצמאית ולהתקדם ברכישת פריגו, בעסקה שהיקפה עמד במקור על כ-29 מיליארד דולר. במקביל, טבע מתנה את הצעתה לרכוש את מיילן בכך שעסקת פריגו לא תתבצע.

פריגו דחתה במהלך השבוע שעבר את ההצעה המקורית של מיילן והאחרונה שיפרה אותה: ממחיר של 205 דולר למניית פריגו לכ-222 דולר. אלא שהשיפור בהצעה, הכוללת תשלום במזומן של 60 דולר ורכיב מנייתי - 2.2 מניות מיילן - עבור מניה אחת של פריגו, נובע בעיקר מהשווי הנוכחי של מניית מיילן, שזינקה באופן משמעותי בשל הצעתה של טבע (ועוד קודם לכן בציפייה להצעה), וגם את ההצעה הזו מיהרה פריגו לדחות. אם את ההצעה הראשונה דחתה פריגו בטענה שהמחיר מעריך את שוויה בחסר, את ההצעה השנייה היא דחתה בטענה שהיא נמוכה מההצעה המקורית, וזאת לפי חישוב של מחיר המניה של מיילן טרום הצעת טבע.

מה יקרה הלאה? איזו מההצעות, אם בכלל, תבשיל לעסקה, ומי ייהנה מכך? סטיבן טפר, אנליסט הפארמה של מגדל שוקי הון, מעריך שישנה התכנסות לכיוון עסקת טבע-מיילן. "ההצעה החדשה של מיילן לרכישת פריגו מחזקת את ההשערה שיש גבול לכמה מיילן יכולה להעלות את המחיר לפריגו.

חשבתי שהיא תוכל לעלות עד 220 דולר למניה, אבל כנראה שאפילו זה קשה לה, והיא מבססת את ההצעה על מחיר מניה מנופח", הוא אומר. "זה לא הוגן לקחת את המחיר שלא קשור לשווי הבסיסי של מיילן ולהציע לבעלי המניות של פריגו. זה כמעט בגדר עלבון לאינטליגנציה. נראה כרגע שלמיילן יש בעיה להציע עסקה רצינית, ההצעה החדשה הייתה טעות שלה, ותידרש נוסחה אחרת כדי לקחת את זה לכיוון חיובי".

להערכתו, "פריגו תוכל לסרב לכל מחיר שיציעו לה. זו חברה מצוינת עם גאוות יחידה, ובגדול היא משדרת שלא תתפשר על מחיר שלא מספק אותה, ומאמינה שתוכל לייצר ערך משמעותי לבעלי המניות".

ומה בחזית של הצעת טבע למיילן? לאור התנגדות הנהלת מיילן להימכר לטבע, ולמרות הדיווחים שחלק מבעלי המניות העיקריים בחברה מעוניינים בעסקה הזו, ייתכן שטבע תידרש לשפר את הצעתה. "לא בטוח שטבע השאירה לעצמה הרבה מקום לשיפור", אומר על כך טפר.

"בכל מקרה, ההצעה של טבע טובה יותר לבעלי המניות של מיילן מאשר מה שיקבלו ברכישת פריגו. בפריגו יהיה דילול, זו חברה יותר יקרה מבחינת מכפילים, מיילן כבר עכשיו ממונפת ותוסיף את המינוף של פריגו. גם הסינרגיות נמוכות יותר. מיילן אמנם תיכנס לפעילויות חדשות כמו OTC (תרופות ללא מרשם) ותרופות גנריות במרשם, אך יש פחות מקום לסינרגיות והתייעלות.

"לעומת זאת, טבע תוכל להוציא ממיילן יותר מאשר מיילן מפריגו. טבע תוכל למנף את הרכישה, לייצר סינרגיות ותוכנית התייעלות מקיפה, כפי שעשתה בהצלחה בפעילות הגנריקה שלה בשנתיים האחרונות. נתון של 2 מיליארד דולר בסינרגיות הוא הגיוני מאוד. זה הופך את הרכישה לכדאית גם עבור בעלי המניות של טבע. אם הייתי בעל מניות של מיילן, הייתי אומר 'רק טבע, עזבו אותי מפריגו'".

- מה לגבי הזווית של בעלי המניות של טבע?

"לגבי טבע, בסך הכל היא חברה טובה. תוכנית ההתייעלות בגנריקה כבר באה לידי ביטוי עם שיפור הרווחיות. המאבק מול הגנריקה לקופקסון הצליח עם עיכוב הגנריקה בשנה וחצי. כרגע, גם כשתיכנס גנריקה, יש אישור רק למוצר אחד, וטבע כבר הספיקה להעביר נתח משמעותי מהמטופלים לקופקסון במינון הכפול (40 מ"ג), כך שרק 30% מהשוק חשוף לתחרות גנרית.

"דבר נוסף ולא פחות חשוב, בראייה ארוכת טווח: טבע מבצעת מהלכי צמיחה אורגנית ורכישות לבניית צנרת מוצרים בתחום הייחודי, שיוכלו לכפר על הירידה בהכנסות מהקופקסון. אחרי שטבע ראתה שהיא עלתה על דרך המלך בשלושת הדברים הללו, היא פנתה למיזוגים ורכישות. היא מעוניינת לשמור על המנהיגות העולמית שלה בגנריקה, ולא נשארו הרבה אופציות גדולות לרכישה חוץ ממיילן.

"טבע תהיה זו שתוכל להפיק הכי הרבה מרכישת מיילן: שליטה כמעט בלעדית על התרופות הגנריות בעולם המערבי, יתרון לגודל, קווי ייצור, חומרי גלם. מיילן גם פותחת לה שווקים מחוץ לארה"ב. כך שהרכישה חיובית לבעלי המניות של טבע. נכון שלכאורה במכפילים האלה הם עוברים דילול, כי האקוויטי של מיילן יקר יותר, אך בשקלול הסינרגיות וההתייעלות העסקה כדאית לשני הצדדים".

"השוק מצפה לרכישה של טבע"

- והיא לא יקרה מדי?

"השוק במחירים גבוהים, אין ספק. אבל מחיר המניה של טבע עלה, אז נוח לבצע את הרכישה מבחינת רכיב האקוויטי, ובנוסף, מאוד זול עכשיו לקחת חוב בריביות הנוכחיות. זו הסיבה שכולם רוכשים. הדבר הכי חשוב זה היכולת של טבע להפיק סינרגיות וגם התייעלות מסיבית על הפעילות של מיילן ולהפוך את הסיפור למאוד רווחי. ויש גם אלמנט פסיכולוגי - השוק כבר הרבה זמן מצפה שטבע תעשה רכישה גדולה, מבקש ודורש את זה, כך שזה נראה טוב לבעלי המניות".

- ומה אתה יכול לומר לגבי הצלע השלישית במשולש הזה - בעלי המניות של פריגו?

"בטווח הקצר, אני מעריך שהם ייפגעו כי המניה תחזור לרמה של טרום ההצעה ממיילן או אולי רק קצת יותר, בגלל הבאזז. אבל בהסתכלות יותר ארוכה, פריגו רכשה לאחרונה את חברת אומגה, יהיה תהליך מעניין של מיזוג, ועם הזמן זה יבוא לידי ביטוי.

"פריגו תישאר אותה חברה טובה, שמספקת סחורה לבעלי המניות, והיא תוכל להמשיך להיסחר בפרמיה של איכות לאורך זמן. אי אפשר להתכחש לעובדה שמניית פריגו יקרה אך יש סיבות טובות - הנהלה חזקה, תוכנית פיתוח עסקי טובה - אלה דברים שתלויים באנשים, ובמיזוג זה עלול ללכת לאיבוד. בתוך מיילן פריגו תלך לאיבוד, כך שאם בעלי המניות של פריגו יקבלו מניות מיילן וימשיכו להחזיק בהן - מצבם יורע, והסיכון שלהם יגבר. אם העסקה לא תתקיים, אז בטווח הקצר תהיה התאמת מחיר, אך בטווח הארוך עדיין מדובר על חברה טובה".

- אז מה אתה צופה שיקרה בסופו של דבר?

"הכל פתוח. לפי ההתנהלות של מיילן מול פריגו נראה שהעסקה תתפוצץ, והתהליך מול טבע יואץ. מדברים על גלולות רעל וכו' - אני חושב שבעלי המניות של מיילן ירצו עסקה ויבינו שעסקת טבע טובה להם".

- יכול להיות שחלק לא מבוטל מהמהלכים האחרונים אפשר לתלות דווקא בענייני אגו ופחות בדאגה לבעלי המניות?

"אני לא מומחה לאגו אבל יש משהו שלומדים בבי"ס למנהל עסקים וזה שיש את אפקט הסוכן. בכל עסקה כזאת מעורבים גם אנשים והנהלות ואגו, ואינטרסים של ההנהלה שהרבה פעמים שונים משל בעלי המניות. אני לא רוצה לסמן איפה נמצאת פה בעיית האגו המרכזית, אך ודאי שאגו מעורב".

פריגו צופה רווח נקי של עד 8 דולר למניה ב-2015

לצד האירועים הקשורים למשולש העסקאות השונות שנמצאות על הפרק, בימים האחרונים הגיעו גם דיווחים אחרים מהחברות המעורבות. פריגו פרסמה את דוחות הרבעון הפיסקאלי השלישי של 2015 (שהסתיים בסוף מארס), ובו רשמה צמיחה של 4.5% בהכנסות למעל מיליארד דולר, ועלייה של 41% ברווח הנקי המתואם ל-249 מיליון דולר. עם זאת, החברה רשמה הפסד חשבונאי של 94.9 מיליון דולר לעומת רווח נקי ברבעון המקביל, וזאת בשל עלויות רכישת חברת אומגה הבלגית.

בתחום הפעילות המרכזי, תחום הבריאות לצרכן, ההכנסות נותרו ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל, כ-537 מיליון דולר. בתחום תוספי התזונה נרשמה ירידה של 5.7% בהכנסות לכ-130 מיליון דולר ואילו בתרופות המרשם נרשמה צמיחה של 12.6% ל-252 מיליון דולר.

עם השלמת עסקת אומגה, פריגו מעדכנת כי הרווח הנקי הצפוי ב-2015 יהיה בין 7.5 דולר ל-8 דולר למניה - עלייה של 20%-28% ביחס לשנה קודמת. החברה מצפה לצמוח בהכנוסתיה בקצב שנתי של 5%-10% ב-2014-2017, בהכנסותיה על בסיס אורגני.

בתוך כך, בטבע דיווחו ביום חמישי על התקדמות בניסוי הקליני שלב II בתרופה Laquinimod, לטיפול בטרשת נפוצה מתקדמת ראשונית. טבע ושותפתה, חברת אקטיב ביוטק, גייסו את המטופל הראשון למחקר. במקביל, טבע פרסמה נתונים חדשים בנוגע לקופקסון במינון 40 מ"ג. שני הדיווחים נמסרו במסגרת כנס האקדמיה האמריקאית לנוירולוגיה. בד בבד, מיילן הודיעה על recall (הסרה מהמדפים) שהיא מבצעת בארה"ב לכמה תרופות שלה הניתנות בזריקה, בשל חלקיקים זרים שהתגלו בהן.

משולש הפארמה: אירועי הימים האחרונים

יום שלישי 21/4 - טבע מגישה הצעה לרכישת מיילן. דירקטוריון פריגו דוחה פה אחד את הצעת הרכישה של מיילן

יום רביעי 22/4 - טבע מתקדמת ומגישה טפסים לרשויות ההגבלים העסקיים לצורך רכישת מיילן

יום שישי 24/4 - מיילן מגישה הצעה מעודכנת לרכישת פריגו, אך זו דוחה גם את ההצעה הנוספת

עוד כתבות

איה אבידור / צילום: יוסי זינגר

המנהלת הבכירה שמאמינה: זה הלקח הכי חשוב שצריך ללמוד ממלחמת רוסיה-אוקראינה

כשאיה אבידור נכנסה לתפקידה ככלכלנית ביצרנית המלט נשר היא הייתה האישה היחידה בחדר ● היום, כיו"ר נתג"ז, היא עדיין מרגישה את הפערים: "ב־32 החברות הממשלתיות יש רק ארבע מנהלות בכירות" ● היא גם מספרת מה צריכות לעשות חברות התשתית הישראליות כדי שלא נמצא את עצמנו בלי חשמל ● שיחה קצרה עם איה אבידור

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: ap, Jeff Chiu

אפל היכתה את התחזיות ברבעון, והכריזה על "בייבאק" ענק

יצרנית האייפונים הרוויחה 1.53 דולר למניה, לעומת הצפי שעמד על 1.5 דולר ● הכנסותיה היו 90.8 מיליארד דולר לעומת צפי של 90 מיליארד דולר ● תבצע רכישה עצמית של מניות בשווי של 110 מיליארד דולר, הכי הרבה אי פעם ● שווי החברה נוסק במסחר המאוחר בכ-180 מיליארד דולר

כל תאגידי הבידור קרקרו סביב הסדרה / צילום: Shutterstock

הומור חצוף ואותנטי: סדרת הילדים שכבשה דווקא את ההורים

למרות הצנזורה של דיסני והביקורות הקשות מנציגי ה–Woke, "בלואי" שוברת שיאי צפייה, מגלגלת מיליארדים ממרצ'נדייז וסוחפת אחריה בעיקר מבוגרים שנהנים מהניואנסים ● כך הפכה סדרה מצוירת על משפחת כלבים אוסטרלית לתופעה עולמית

עסקאות השבוע / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

עם נוף לים ומרפסת גדולה: בכמה נמכרה דירת 4 חדרים ברמת אביב ג?

ברחוב אבשלום חביב ברמת אביב ג' נמכרה דירה בשטח של 114 מ"ר בתמורה ל־5.17 מיליון שקל ● בבניין יש חניה מקורה עם שער חשמלי, שתי מעליות, והוא קרוב לקאנטרי ולמרכז שוסטר ● "המחיר הראשוני היה גבוה יותר, אולם בגלל שבעלי הנכס ביקשו למכור בהקדם - המחיר ירד" ● ועוד עסקאות נדל"ן מהשבוע האחרון 

מתחם המחאה הפרו-פלסטיני ב-UCLA / צילום: לביא לוי

סטודנטים מאוניברסיטת UCLA: "קראו לי יהודי מלוכלך וירקו עלי. לא אשאר בארה"ב"

בעקבות העימותים האלימים בין סטודנטים יהודים למוחים הפרו-פלסטינים באוניברסיטת UCLA, הסטודנטים מחשבים את דרכם מחדש ● המאהל בינתיים פונה אך הם חוששים: המוחים ינסו לחזור

נרות ותמונות לזכרו של אלכסיי נבלני, ליד הקונסוליה הרוסית בפרנקפורט / צילום: Associated Press, Michael Probst

תחקירי שחיתויות ותרומות בקריפטו: האופוזיציה הרוסית נלחמת בפוטין בכל דרך

לפני כשלוש שנים הוציאה רוסיה מהחוק את הקרן למלחמה בשחיתות שהקים מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני בטענה שהיא קיצונית ● כיום פעיליה עובדים שעות נוספות ממדינות שונות בעולם, ומגיעים ל־17 מיליון צופים בחודש ● האם זה יעזור להם להחליש את פוטין, שהשיג 88% בבחירות האחרונות?

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

נעילה ירוקה בוול סטריט; נאסד"ק קפץ ב-2%

מדד ההנג סנג ננעל בזינוק של 1.5% ● בורסות אירופה ננעלו בעליות ● מניית אפל עלתה בכמעט 6% לאחר דוחות חיוביים ורכישה עצמית של מניות בסך 110 מיליארד דולר ● לא התקיים מסחר בבורסות בסין וביפן

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: Shutterstock, הטוויטר של סם אלטמן

"רעידת אדמה": מי עומד מאחורי צ'אט ה-AI שמטריף את הרשת

מודל בינה מלאכותית אנונימי צץ ברשת וגרר חרושת שמועות לגבי העומדים מאחוריו ● המומחים נלהבים מיכולותיו, בהן התמודדות עם שאילתות שמודלים אחרים מתקשים איתן ● ההשערות בענף: זו הכנת קרקע לשיתוף פעולה בין OpenAI לאפל או "הטרלה" של אילון מאסק

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Shakh Aivazov, Jacquelyn Martin)

ביידן צולל לשפל חדש, והמוני גיאורגים יוצאים לרחובות להתנגד ל׳חוק הרוסי׳

ג'ו ביידן מוסיף לשקוע ● הריבית בארה"ב לא תרד, והמשכנתאות יעלו ● גיאורגיה לוחמת נגד מהפכה משפטית ● פדרו סאנצ'ס עושה בית ספר לראשי ממשלות, ופקיסטן אומרת למשתמטי מס: אין כרטיס SIM בלי מסים

כרים חאן, התובע הראשי של בית הדין הפלילי בהאג / צילום: Reuters, Latin America News Agency

התובע שנפגש עם משפחות בעוטף וכעת חוששים שיוציא צווים נגד ממשלת ישראל

מומחים מספרים לגלובס על התובע הראשי, כרים חאן, שבידיו הכוח להוציא צווי מעצר בינלאומיים לבכירים ישראלים ● הם מתארים משפטן מוערך שמבין את הזירה הפוליטית, וברגע שהוא מקבל החלטה - קשה להניא אותו ● עם זאת, הם בטוחים: אף אחד לא ייעצר כרגע

איתמר בן גביר משתתף בטקס יום הזיכרון בבאר שבע, שנה שעברה, לאחר שחלק מהמשפחות ביקשו שלא יגיע / צילום: Maya Alleruzzo (AP), עיבוד: טלי בוגדנובסקי

לשרים לא אכפת שנוכחותם לא רצויה בטקסי הזיכרון

אין לנו כלים להילחם גם על הכיס ● חברי הממשלה מתעקשים להגיע לאירועי הזיכרון ● וצה"ל חייב ללמוד לאמץ ביקורת חיצונית ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

שולה חן, 1969 / צילום: סוכנות צילומי עיתונות י.פ.פ.א / אוסף דן הדני, הספרייה הלאומי (מתוך ויקיפדיה)

על השיר "בוא הביתה" שהפך לפסקול המלחמה הנוכחית

לכל מלחמה בישראל יש את השיר שמסמל אותה ועליו קהל המאזינים נשען ● למלחמת העצמאות היה את "באב אל וואד", במלחמת יום כיפור "לו יהי", ובלבנון הראשונה, "הביתה"● במלחמה הנוכחית מככב השיר "בוא הביתה", אותו כתבה בכלל זמרת אמריקאית

''אתה לוקח את הגלולה האדומה ואני מראה לך עד כמה עמוק מגיעה מחילת הארנב'' / צילום: Shutterstock

25 שנים לאחר שיצא לאקרנים, כולנו לכודים ב"מטריקס"

סרט המדע הבדיוני הקלאסי מ־1999 חזה עולם דומה לזה שאנו חיים בו היום, בו הטכנולוגיה מנתקת בני אדם זה מזה ● אולם הוא גם הזכיר לנו שהתנגדות היא אפשרית

צילומים: איל יצהר, Shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

מה עומד מאחורי מסע המימושים של אלטשולר שחם בישראל - ועוד 4 כתבות על המצב בשווקים

דוחות AMD ו-SMCI שפורסמו השבוע מציגות את האתגר הגדול בשוק השבבים ● החודש הגרוע בוול סטריט מזה שנה וחצי מגיע לגמל ולפנסיה ● כך משקיעות משפחות בעלות הון גבוה מ־50 מיליון דולר ● לבנק אוף אמריקה יש תחזית אופטימית לכלכלה הישראלית ● וגם: 3 המימושים הגדולים של אלטשולר שחם

צילומים: מארק ישראל סלם (הג'רוזלם פוסט), Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

חשיפה: יצוא הנפט לישראל דרך טורקיה נמשך למרות החרם. אלו הסיבות

אזרבייג'ן היא ספקית נפט משמעותית של ישראל, כשהזהב השחור מגיע דרך צינור באקו־טביליסי־ג'ייהאן (BTC) - שם, הנפט מועמס על מכליות בדרך לחיפה ● כך השפיעו יחסי אנקרה־באקו על ההחלטה לא לעצור את הנפט לישראל

מטוס ''יום הדין'' האמריקאי E-4B / צילום: Reuters, Karolis Kavolelis

בסכום של 13 מיליארד דולר: הכירו את מטוסי "יום הדין" החדשים של ארה"ב

חיל האוויר האמריקאי חתם על עסקה בשווי 13 מיליארד דולר תמורת בניית מטוסי פיקוד ושליטה חדשים למלחמה גרעינית, שיחליפו את מטוסי "יום הדין" מדגם E-4B ● משמרות המהפכה הציגו מל"ט מתאבד שנראה כמו העתק מוחלט של חימוש רוסי ● ואלביט מכרה למדינה זרה מערכת הגנה אווירית מפני כטב"מים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות

מכרה זהב של טלקו בטג'יקיסטן. טונות של שאריות עפר / צילום: Reuters, NAZARALI PIRNAZAROV

מתנגדי הביטקוין אמרו שכרייתו צורכת תועפות חשמל, אך הוא לא מתקרב לנזק העצום מכריית זהב

מחיר הזהב הולך ועולה, והפקתו תובעת מחיר לא קטן: שחרור חומרים רעילים ומסרטנים, הרס צמחייה ומקורות מים, וחייהם של מאות הרוגים ואלפי פצועים שעסקו בכרייתו ● כשמנגד ניצבת כריית הביטקוין, שנשענת יותר ויותר על אנרגיה נקייה, נשאלת השאלה: מדוע מוצדק לבזבז כל כך הרבה נכסים סביבתיים רק כדי לכרות מהאדמה מתכת צהובה שתיקבר במרתפי הבנקים המרכזיים

שר המשפטים יריב לוין / צילום: מרים אלסטר/פלאש90

לוין סירב למנות, וחברי הוועדה התקפלו: אלו 32 השופטים החדשים שנבחרו

לוין סירב לאפשר הצבעות שאינן ברוב של כל חברי הוועדה, וכך הצליח למנות מועמדים שחברי הימין ביקשו לקדם ● לבית המשפט המחוזי בירושלים מונה רק שופט אחד, על אף שישנם תקנים פנויים נוספים, בשל מחלוקת על זהות יתר המועמדים

טרונג מיי לאן, אשת העסקים שעומדת במרכז פרשת ההונאה / צילום: phapluat tv

טייקונית הורשעה על שהפכה בנק לכספומט אישי שלה, ונידונה למוות

בעלת אימפריית הנדל"ן הווייטנאמית טרונג מיי לאן הואשמה בהונאה בהיקף של 12 מיליארד דולר, שכוללת שוחד והשתלטות לא חוקית על בנק ● המקרה הפך לאחד המתוקשרים ביותר בקמפיין ממשלתי נגד שחיתות, שזכה לכינוי "כבשן בוער"

מחאת משפחות החטופים בקיסריה / צילום: מטה המשפחות

עינב צנגאוקר שבנה חטוף: נתניהו מטרפד עסקה תוך שהוא מתחבא תחת 'גורם מדיני בכיר'

המו"מ במצרים: ישראל לא תשלח משלחת לקהיר - עד להגעת תשובת חמאס הרשמית ● מקור בחמאס ל-N12: מתקרבים להסכם, ארה"ב הבטיחה את סיום המלחמה ● גם בסעודיה מדווחים - חמאס הגיב באופן חיובי להצעה המצרית, ארה"ב סיפקה ערבויות ● דיווח ערבי: ישראל לא מתנגדת לשחרורו של רב המחבלים מרואן ברגותי ● עדכונים בולטים