צוות "המקור" בשיתוף מובילי המחאה הציבורית בעד תחבורה ציבורית בשבת הציב תצפית על ביתו של שר התחבורה ישראל כץ בשבת, כדי לבדוק לאן נוסע האיש ששלח את הישראלים שקוראים לתח"צ בשבת לבוז'י הרצוג.

כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, צוות "המקור" תיעד את רכבו של השר כץ במהירות של 140 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת הינה 110 קמ"ש.

לא, הוא לא היה בדרכו לישיבה דחופה. השר כץ הגיע לרחוב אבן גבירול בתל-אביב, חונה בחניה כפולה, בדרכו ל... לגלידריה. לאחר שקנה גלידה הוא נסע לכתובת פרטית בתל-אביב לפגישה של 20 דקות, חזר לאוטו ונסע לביתו בכפר אחים.

מלשכת שר התחבורה מסרו בתגובה: "לגבי שימוש ברכב לנסיעות בסופי שבוע ובכל מועד שהוא, הרי שהדבר מעוגן בנהלים ותמורת זכות זו מנוכה ממשכורתו של השר קרוב ל- 9,000 שקל מדי חודש. נוהל זה קיים גם לגבי כלל הבכירים ומקבלי הרכב האחרים וביניהם לדוגמה שופטי בית המשפט העליון שוודאי אמונים על שמירת החוק והנורמות. לכן כל הטענות כנגד השר בהקשר בזה הן מוזרות ומגוחכות.

"בפועל השר ממעט להשתמש ברכב בסופי השבוע והנסיעה המדוברת לתל-אביב הייתה לצורך טיפול שיניים דחוף (הוא עצר בדרך חזרה לקנות גלידה - כפי שתיארתם לאחד מאנשי המושב. אכן חשיפה ענקית כיאה לעיסוק תכניתכם בכל הסוגייה)".