היום בשעה 20:00 תחל חברת נת"ע את בניית התחנה התת קרקעית הרביעית של הקו האדום- תחנת "אבא הלל" שברמת גן. זוהי התחנה התת קרקעית הראשונה הנבנית בעיר רמת גן, מבין שתי תחנות בסה"כ על ציר הקו האדום. התחנה השנייה היא תחנת ביאליק.

בניית התחנה תתבצע בשיטת Cut and cover - שיטת השלבים. בשלב הראשון יחל הביצוע על חלקה הדרומי של התחנה. בעוד פחות משנה יכוסה חלקה הדרומי של התחנה באמצעות "דק" מפלדה ועליו מיסעה מבטון על מנת לאפשר לתנועה לזרום מעל העבודות בתת הקרקע. לאחר מכן, יחל השלב השני בעבודת חפירת המקטע המרכזי של התחנה התת קרקעית וכך הלאה למקטע הצפוני.

העבודות על הקמת התחנה ילוו בשינויים בהסדרי התנועה באזור: לנוסעים על דרך ז'בוטינסקי מזרחה - לא תתאפשר פניה שמאלה לרחוב אבא הלל. תיפתח פנייה חדשה שמאלה מדרך ז'בוטינסקי לרח' גלעד ומשם חזרה לרח' אבא הלל.

שר התחבורה ישראל כץ מסר כי "בחודש האחרון עשינו כמה צעדים משמעותיים לקראת הפיכת חזון הרכבת הקלה בגוש דן למציאות. כעת העבודות מתרחבות לאזור רמת גן לעבודה על תחנת אבא-הלל. גם בתחנה זו העבודות יתנהלו תוך מזעור הפגיעה בסדר ובאורך החיים של תושבים ככל שניתן. אנחנו נוקטים בכל האמצעים כדי להקל על הציבור ונערכים לכך בצורה רצינית ויסודית. אני משוכנע שיחד עם ההיערכות שלנו ועם ההיערכות הציבור נצליח לעבור גם את המיזם הזה בצורה טובה ונאפשר המשך זרימת החיים".