כמעט שנה עברה מאז שלברון ג'יימס את ביתו במיאמי בשוק ועד למכירתו ביום חמישי האחרון. הכדורסלן הטוב בעולם כנראה התייאש מחיפוש אחר קונים לאחוזת הפאר שעזב לפני שנה, וסגר את העסקה ב-13.4 מיליון דולרים. מדובר בכ-1.6 מיליון דולרים פחות מהסכום שדרש, אך גם 4.4 מיליון דולרים יותר מששילם על הנכס כשעבר מצפון אוהיו למיאמי ב-2010. המחיר המקורי שדרש ג'יימס, אגב, היה 17 מיליון דולרים, אך הוא נאלץ להוריד כשני מיליון דולרים מהסכום כדי למשוך קונים.

הנכס שנבנה בשנת 2010 חולש על יותר מ-1,100 מ"ר וכולל שלוש קומות, שישה חדרי שינה ו-8.5 חדרי רחצה. היתרון הגדול ביותר בנכס המפואר, מלבד המרחבים, טמון בנוף המרהיב למפרץ שמשתקף מכל כיוון בבית. האחוזה מוקפת בחומה ושערים המוגנים על ידי מערכת אבטחה מתוחכמת.. באחוזה מספר מרחבים סלוניים, בר ופינת אוכל רחבה, כולם צופים על המפרץ דרך ויטרינות ענק ומעליהם תקרות מחופות פנלים מעץ.

מטבח הגורמה עשוי עץ ומעוטר בלבנים אדומות בתקרה. במרכזו, שני איים ופינת אוכל נוספת. יש גם מרתף יינות, לאונג' וחדר משחקים. בבית יש קולנוע פרטי עם כורסאות עור מרווחות. יש גם חדר עבודה מפואר עם תקרה אדמדמה מחופה בעץ. באזור המגורים חדרי שינה רחבים, בהם חדר השינה המרכזי בו מרפסת מרהיבה הצופה על המזח הפרטי. חדרי הרחצה המפוארים מכוסים חלקם בפסיפס ואחרים בפרקט עץ כהה. ברובם יש מקלחון זכוכית לצד אמבטיה מפוארת, וניחשתם נכון - נוף לים.

חיי המותרות לא נגמרים בפנים: מחוץ לבית הוצבו מטבח קיץ, בריכת "אינסוף" - שמתמזגת עם הנוף ומזח מבטון שיכול להכיל שתי יאכטות. הבית ששוכן בשכונה המפוארת קוקונט גרוב, עמד כאמור למכירה מחודש אוקטובר האחרון, אז עבר ג'יימס בחזרה לאוהיו, כשהחליט להצטרף מחדש לקבוצת הקליבלנד קאבלירס, אחרי ארבע שנים במיאמי היט.