האייפונים החדשים של אפל יגיעו לישראל ב-15 באוקטובר. פרטנר, סלקום ופלאפון כבר הודיעו כי האייפונים החדשים יגיעו למכירה באותו יום. בנוסף, רשתות גאדג'טים כמו איי דיגיטל ובאג ימכרו גם כן את הדגמים החדשים.

צרכנים שירצו להבטיח לעצמם את האייפון 6S או 6S Plus, יוכלו לבצע הזמנה מוקדמת שלו החל מ-9 באוקטובר ברשת סלקום. באיי דיגיטל ובדינמיקה סלולר יערכו אירוע לילה לבן בחצות של 14 באוקטובר.

מחירם של האייפונים החדשים צפוי להיות זהה לזה מהשנה שעברה. מחירו של האייפון 6 בארץ בעת ההשקה אשתקד עמד על 3,700 שקל ודגם ה-6 פלוס נמכר ב-4,200 שקל.

מחירו של האייפון 6S בארה"ב בגרסת 16 ג'יגה עומד על 2,700 שקל (כולל מסים מקומיים), בעוד שמחירו של דגם ה-6S Plus נמכר ב-3,130 שקל.

 

מה חדש באייפונים?

האייפונים החדשים אומנם נראים זהים לקודמים, אבל הם עשויים מאלומיניום חדש וקשיח יותר, עם אותו גודל מסך ועם זכוכית ממוגנת חדשה. החידוש המשמעותי באייפון 6S ו-6S Plus הוא טכנולוגיית מסך מגע בשם 3D Touch.

טכנולוגיית 3D Touch מזהה את עוצמת הנגיעה של האצבע על המסך ומספקת מחוות חדשות. למשל, בעת לחיצה על כותרת מייל, ניתן להציץ במהירות בגוף המייל. אפליקציות כמו אינסטגרם ופייסבוק יתמכו בטכנולוגיה שתאפשר במקרה של פייסבוק לעלות סטטוס ישירות מעמודי הבית באייפון, על-ידי לחיצה על האייקון ופתיחה של תפריט נוסף.

האייפונים החדשים כוללים את אותו גודל מסך: 4.7 אינץ' בדגם ה-6S עם רזולוציה של 750 על 1334 פיקסלים ו-6S Plus עם מסך 5.5 אינץ' ורזולוציה של 1080 על 1920 פיקסלים. האייפונים מגיעים עם מעבד A9 בפלטפורמת 64 ביט. ה-A9 משלב בתוכו את מעבד התנועה שהיה בעבר מעבד נפרד בתוך הסמארטפון.