חובבי הפאבלטים (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) לא יצטרכו לחכות הרבה בשביל לקבל מכשיר חדש. חברת LG תשיק בשבוע האחרון של נובמבר את הדגם החדש שלה ה-V10 שיימכר בארץ בפחות מ-4,000 שקל.

ה-V10 מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2K, כאשר המסך המשני (2.1 אינץ') ממוקם מעליו. המסך הזה עובד באופן קבוע, גם שהמסך הראשי כבוי, מבלי לפגוע בזמן הסוללה. הצג המשני מציג מידע על מזג האוויר, שעה, תאריך, זמן סוללה כאשר המסך הראשי כבוי. בזמן שהצג הראשי פועל, הוא משמש להפעלת אפליקציות או להצגת הודעות, מבלי להפריע לאפליקציות אחרות הפועלות באותו זמן.

צילום סלפי וגרופי

LG שילבה בחלק הקדמי של הפאבלט שתי מצלמות עם חיישני 5 מגה פיקסל, באמצעותן ניתן לצלם תמונה קבוצתית בזווית רחבה של 120 מעלות ולא 80 מעלות. ב-LG מספרים שלצורך הצילום עם הזווית הרחבה, הם משתמשים באלגוריתם חכם בתוכנה, המשלב את התמונות משתי העדשות ובכך פותרים את המשתמשים משימוש במוט סלפי. מצלמה הסטילס הראשית מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/1.8.

צילום וידיאו משופר

ב-G4 הציגו ב-LG את מצב הצילום הידני עבור צילום תמונות סטילס. ב-V10 החברה מציגה מצב צילום ידני לווידיאו. ניתן לקבוע ב-V10 את מהירות התריס, איזון לבן, קצב הפריימים, ISO והמיקוד תוך כדי הצילום. ניתן לצלם את הקליפים בשלוש רזולוציות: HD, Full HD או 4K. כמו כן, ניתן לקבוע אם מדובר בצילום בפורמט 16:9 או 21:9. ישנה גם אפשרות לקבוע את רגישות שלושת המיקרופונים המשולבים במכשיר תוך כדי צילום הקליפ.

כרטיס זיכרון וסוללה נשלפת

ה-V10 מגיע עם מעבד 6 ליבות מסוג סנפגרגון 808 של קוואלקום במהירות 1.44 ו-1.82 ג'יגה הרץ' עם 4 ג'יגה זיכרון עבודה ו-32 או 64 ג'יגה זיכרון אחסון. כהרגלה, LG מציעה אפשרות להרחיב את זיכרון המכשיר באמצעות כרטיס (עד לנפח 2 טרה). גם את הסוללה ניתן להסיר בקלות. הסוללה עצמה מגיעה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה. הפאבלט כולל טכנולוגיית טעינה מהירה מבית קוואלקום - Quick Charge 2.0 המאפשרת טעינה של 50% מהסוללה בתוך 40 דקות. ל-V10 יש גם מנגנון טביעת אצבע. דבר שהיה חסר ב-G4. המכשיר יגיע עם אנדרואיד בגרסת לוליפופ (5.1.1).

מסגרת מתכת

ה-V10 עשוי מסגרת מתכת המספקת לו עמידות. גב המכשיר עשוי חומר רך. ב-LG מספרים שהחומר ממנו הוא עשוי משמש מכשירים בניתוחים רפואיים ובשעוני יוקרה. הפינות של הפאבלט הנחשבות לרגישות ביותר לנפילות קיבלו מיגון כפול. בסופו של דבר, ה-V10 אמור להיות מוגן מפני נפילות אקראיות.